Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 21 uker,å har fått bekenløsning,kan jo gå men bør ikke gjøre d for da låser bekkenet seg om natten..så da har jeg bgynnt å sykkle..men med den flaksen jeg har så får jeg kynnere når jeg sykkler..ikke hver gang men d skal ikke mye til..

noen andre som har erfaring med å sykkle ?å bør jeg slutte med det og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant fram sykkelen for våren forrige helg, og syntes det var helt herlig å komme meg ut på en kort tur :-) Men merka at jeg må justere vinklinga på setet litt. Et høyere styre hadde nok heller ikke gjort noe, men det går rett og slett ikke på sykkelen min.

Har ikke prøvd meg på noen lang tur enda (har bare vært den ene korte), og tror jeg skal stå over å sykle til jobb denne sommeren (9 km). Men i følge min kjære lege er sykling helt greit dersom du selv føler det går bra (og du skal helst ikke falle av). At det skal utløse kynnere har jeg aldri hørt om, men kynnere er vel fortsatt ikke definert som farlig, og dermed skal det vel heller ikke være farlig å sykle? De anbefaler jo gjerne sykling til de som har bekkenløsning har jeg hørt.

Legen min mener forresten alt er helt greit dersom du føler det selv, så om noen trenger en bekreftelse på at det de har lyst til å gjøre er ok, anbefaler jeg å ringe til henne ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...