Gå til innhold

Stivbeinte og teite regler i nav....


Anbefalte innlegg

Skrevet

...feks dette med at mor og far ikke kan bo i feks en tomannsbolig etter ett brudd, for da minster mor/far rett til overgangstønad osv... Måtte vel være genialt for mange det, de som er venner etter bruddet i hvertfall..

 

Skjønner meg ikke på byråkratiet her til lands alltid...tungrodd og stivbeint rett og slett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Hvis jeg føder en dag før termin mister jeg fødselpermisjon med penger... EN dag liksom!

Skrevet

HÆ??? jaggu, det får`n si....

Skrevet

hehe.. ja, kva er forskjellen på om ein bur i tomannsbolig eller om ein bur vegg i vegg i 5 mannsbolig? Kanskje at det då er fleire naboar som kan følge med?;)

 

Det er vel ein av dei mest dustete reglane som finst.

Skrevet

Ja, det er bare å knipe igjen og satse på overtid... Makan!

Skrevet

Synes det er rett og slett hårreisende og jeg finner INGEN gode logiske forklaringer på hvorfor de har den regelen heller.

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Sykt, syns jeg! barna må da ha godt av å være så nær mamma og pappa!

Skrevet

Nei, det finst ikkje logikk i det. Men dei har jo reglar for det meste, fordi at jobbar ein på NAV trygd så kan ein ikkje tenke sjølv..... Det virkar slik til tider i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...