Sjefsmegga Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 ...feks dette med at mor og far ikke kan bo i feks en tomannsbolig etter ett brudd, for da minster mor/far rett til overgangstønad osv... Måtte vel være genialt for mange det, de som er venner etter bruddet i hvertfall.. Skjønner meg ikke på byråkratiet her til lands alltid...tungrodd og stivbeint rett og slett..
Gjest Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Enig! Hvis jeg føder en dag før termin mister jeg fødselpermisjon med penger... EN dag liksom!
Sjokoladekaka Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 hehe.. ja, kva er forskjellen på om ein bur i tomannsbolig eller om ein bur vegg i vegg i 5 mannsbolig? Kanskje at det då er fleire naboar som kan følge med? Det er vel ein av dei mest dustete reglane som finst.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Ja, det er bare å knipe igjen og satse på overtid... Makan!
Sjefsmegga Skrevet 18. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2008 Synes det er rett og slett hårreisende og jeg finner INGEN gode logiske forklaringer på hvorfor de har den regelen heller.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Sykt, syns jeg! barna må da ha godt av å være så nær mamma og pappa!
Sjokoladekaka Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Nei, det finst ikkje logikk i det. Men dei har jo reglar for det meste, fordi at jobbar ein på NAV trygd så kan ein ikkje tenke sjølv..... Det virkar slik til tider i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå