Gå til innhold

HJELP!!!! SE HIT????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet meg med billig test i går (fra ei internett side) den var negativ.

Men nå klemte jeg på høyre puppen min, og da kom det ut litt hvit veske.. to ganger:S Bare en drpåe til sammen kanskje.

Men hva betyr det????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Sånn hvit vann-melk-akktig veske ved klemming på brystene har jeg hatt mange ganger i årenes løp, og det har garantert ingen sammenheng med graviditet (dessverre). Jeg har imidlertid aldri fått en fullstendig forklaring på problemet. Spurt mor og spurt forskjellige nære venninner, men ingen kan identifisere seg med mine opplevelser. Jeg har hatt dette både ved pillebruk og uten, så det kan altså heller ikke ha sammenheng med el. Mulig sånn superfruktbarhetstegn, hehe. Aner ikke. Ikke farlig, og sikkert normalt. Jeg har hatt det så mye, at når jeg tar av bhen om kvelden har den vært våt på innsiden. Underlige greier. Anyone??

Skrevet

Uff, merkelig er det i hvertfall :S Men,leser jo både det ene og det andre på nett da så :S Så greit å høre om noen som har opplevd det=)

Superfruktbar? Den liker jeg=) hehe

Skrevet

Nå har jeg ringt min legestudent-venn, og han har konkludert med at det antakelig er litt melk av et eller annet umodent slag. Enkeltb og greit fordi vi er kvinner og er fulle av østrogen. Melkekjertlene er jo der, og kanskje et eller annet fører til frigjøring av okitocin eller prolaktin, hormoner som styyrer melkegreiene. Rart...

Hva har du lest om emnet på nett?

Skrevet

tusen hjertelig takk=) Ikke noe farlig?

Uff, leste om at det kunne være tegn på at det var en svults der inne osv:S Hormonforandringer blabla..

Skrevet

jeg har så innmari små pupper at jeg garantert hadde merket enhver form for svulst, da svulsten hadde vært langt større enn brystet, uansett. ;)

Skrevet

Får altså væske ut av den ene puppen når jeg klemmer på den. Hva kan det være? Har ikke barn, så ikke gammel melk. Tyntflytende hvit/blank væske..

Gjest

19.07.2006 (20:46)

QUOTE(ikke innlogget nå @ 19.07.2006 (20:30) )

Får altså væske ut av den ene puppen når jeg klemmer på den. Hva kan det være? Har ikke barn, så ikke gammel melk. Tyntflytende hvit/blank væske..

*

vet ikke HVA det er men dte er helt normalt :-)

Gjest

20.07.2006 (06:36)

Ikke for å skremme noen men det kan være et tegn på kul i brystet..... (trenger ikke å være kreft)!

undersøk brystet å gå til legen!!

Bedre å få det sjekka om det er noe unormalt!!

Hadde selv en innsunken brystvorte, å etter jeg sluttet å amme var dær en kul..

Da legen undersøkte meg spurte han meg om det kom veske ut av puppen! Det er snart et år siden jeg oppererte bort en godartet svulst.... I en alder av 24 år.

Gjest

20.07.2006 (09:41)

Jeg fødte uten å amme for elleve år siden, og har fremdeles væske i brystene om jeg klemmer på dem, og mener da på at det er helt normalt.

liv

20.07.2006 (10:08)

jeg har hatt sånn siden tenårene. Spurte legen og hun sa det var helt normalt.

Yme

20.07.2006 (12:29)

Jeg har en kamerat (en gutt faktisk) som også har sån! Når vi sitter ute i sola, så pleier han altid sitte å "stimulere" brysthvortene sine (han sitter altid sån, så når han bli brun, så får han skille på siden av brystet, fordi henna altid er der :P), så plutslig en dag, så kom det sån gædd ut av vorta hans. Det var rare greier icon_confused.gif ler.gif

Det høres veldig ut som kødd skjønner jeg, men det er faktisk sant Happy.gif

liv

20.07.2006 (12:46)

jo men det er fullt mulig det Yme, når barna blir født så kommer det ofte veske fra brystene! Det pga at de får hormoner fra moren.

Ugla

20.07.2006 (13:30)

KAN være tegn på en hormonforstyrrelse.

Men da bruker det å komme fra begge. Og om det er "ille nok", uten at du klemmer på de.

Yme

20.07.2006 (14:51)

QUOTE(liv @ 20.07.2006 (13:46) )

jo men det er fullt mulig det Yme, når barna blir født så kommer det ofte veske fra brystene! Det pga at de får hormoner fra moren.

*

Tøfft! Jeg ska byne å stimulere brysthvortene mine litt oftere ass!! dorian_charm.gif

Sativa

20.07.2006 (15:32)

Det er egentlig litt kjipt at det kommer ting ut av puppen, faktisk så kan det være et symptom på kul eller svulst i brystet. Jeg hadde ihvertfall fått meg en time hos legen i en fei. Skal ikke kimse av sånt.

Mossa

20.07.2006 (15:35)

Homoner i ubalanse og svulster i brystet kan være årskaen. Begge delene er greit å få sjekket hos legen (ikke tenk kreft når du hører svulster..trenger ikke være noe i nærheten engang!!)

Sativa

20.07.2006 (15:35)

oi, kom to ganger den gitt......

Gjest

20.07.2006 (20:02)

Jeg har det på samme måten, og har heller ikke barn. Jeg fikk det sjekket på sykehuset, og fikk da beskjed om at "det er da merkelig at ingen av dere kvinner har hørt om dette før. Det er veldig vanlig, så dere syntes sikkert det er flaut siden dere ikke snakker om det." Jeg fikk beskjed om at det ikke var noe å gjøre med det, og at jeg bare måtte finne meg i det.

Men jeg ville uansett sjekket det var jeg deg.

Gjest

20.07.2006 (21:24)

QUOTE(Yme @ 20.07.2006 (12:29) )

Jeg har en kamerat (en gutt faktisk) som også har sån! Når vi sitter ute i sola, så pleier han altid sitte å "stimulere" brysthvortene sine (han sitter altid sån, så når han bli brun, så får han skille på siden av brystet, fordi henna altid er der :P), så plutslig en dag, så kom det sån gædd ut av vorta hans. Det var rare greier icon_confused.gif ler.gif

Det høres veldig ut som kødd skjønner jeg, men det er faktisk sant Happy.gif

*

okey! Har han kanskje en liten overstimulering med østrogener kanskje? Han burde fått det undersøkt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...