Gjest Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Er trampoline i hagen søknadspliktig ? Har borettslaget mulighet til å nekte dette ? Jeg mener det var en sak i nyheten for et par år siden når disse trampolinene ble så populære. Det ble (tror jeg) vedtatt at borettslag ikke kunne nekte folk å ha dette i sine egne hager kun fordi andre syntes de var stygge. Noen som vet dette???
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Her setter i alle fall "alle" opp trampoline, aldri forstått at det trengs å søkes om det
Sjokoladekaka Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Dette er ting du må høyre med burettslaget ditt om. Alle burettslag kan lage sine eigne reglar om dette. Samme som dyrehold osv.
Gjest mphs Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 I boretslaget her jeg bor er det kun selve terassen som er egeneid, Mens resten av hagen har vi kun bruksrett, det er boretslaget som eier den. Jeg mener vi ikke har lov til å ha trampoline her vi bor.
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Hehe, her prøvde styret å nekte oss å henge dyner til lufting.... slå den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå