Noah 21.05.08 :) Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Er litt usikker på hva jeg bør ha i vognen,vil ikke lille gutt skal bli for varm eller for kald. Så hva bør enn ha i vognen varme/kjølige dager?
Juni-mamma for 2.gang! Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Sist jeg fikk barn i juni så lå hun på lammeskinn, også hadde jeg vogndyne når det var kaldt. Ellers hadde hun tepper.. Får en liten jente til i juni, så jeg skal ha det samme tenker jeg! De ligger jo i bag, så det er ikke nødvendig med pose, for det er lunt og godt. Gleder meg jeg! Lykke til!
Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Skal ha lammeskinn og vogndyne. Har også sommerdyne til Voksiposen, i fall det skulle bli kjølig.
Lykkeliten123 Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Jeg sliter litt med det samme... Vet at lammeull skal kunne temperere også på varme dager, men føler at juni er sommer og at det er litt "over the top" kanskje?? Har vel egentlig tenkt å nøye meg med vogndyne. Blir det veldig varmt tror jeg kanskje et helseteppe istedenfor? Er litt usikker jeg.... Men kanskje lammeull og helseteppe er den beste kombinasjonen på varme sommerdager?? Huff, det skal jammen ikke være lett....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå