Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det seriøst bare meg som har fått fult av hår på halsen og haka?? Blir helt stressa her jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Armene mine ser ut som mannearmer, og har fått en nydelig veiviser. Men har heldigvis sluppet unna det verste i ansiktet. Men vokser overleppa fra før da.. Tror du vi kan bleke de?

Skrevet

Desverre er det motsatt for meg... Mens håret til stor glede forsvinner under armer, mellom og på bena, har det også samme effekten på hodet!!!! For en som har tynt hår fra før er det ikke akkurat godt nytt, nei.

Skrevet

da tar jeg også sjansen på det! føler seg ikke veldig sensuell med hvit mage med svarte hår. Alle sier de uønskede hårene forsvinner etter fødselen, så jeg tror ikke jeg ville vokse haka hvis jeg var deg. da risikerer du vel å måtte fortsette med det for alltid..:/

Skrevet

Men jeg fatter ikke at folk kan si at de forsvinner...;) Vil de hårene som er blitt MYE lengre bare falle av seg selv da etter fødsel? På haken min lissom...

Skrevet

Det er flere her inne som har sagt det, så vi får heller dytte opp innlegget til noen av de med erfaring svarer..;)

Skrevet

Har litt der fra før, men det har ikke blitt mer. Men derimot på hodet lever håret på en helt annen måte. Jeg har alltid hatt kjempetykt hår, og nå faller det bare av i tonnevis. Første svangerskapet mistet jeg ikke noe hår omtrent i det hele tatt. Det gikk tre måneder så falt alt som ikke hadde falt av i svangerskapet av og jeg fikk til og med viker (!). Det driver fortsatt og vokser ut sa frisøren til meg. Måtte til frisøren å klippe meg kortere for det ble bare pistrete. Og jeg som nesten hadde hårlengde helt ned til korsryggen. :( Så jeg kommer vel til å bli flintskallet før ungen kommer ut tror jeg. Har t.o.m. oppdaget et grått hår her og der og jeg er ikke 30 år enda en gang! Uff, håper det normaliserer seg etter dette svangerskapet.

Skrevet

Fant første grå håret da jeg var 17. Det setter liksom ting i perspektiv.. Slutter å stresse med det etter noen år..;). Jeg farger etterveksten for å ta gråhårene, og jeg er 25 ;) men så har jeg nesten svart hår, så det er kanskje ikke så rart.

Skrevet

Hei

Jeg har også fått masse hår langs kjeven, på magen og på lårene - mørke hår, så jeg ser snart ut som en mann ;-) disse vil nok forsvinne etter fødsel, da hormonene stabiliserer seg igjen og kroppen går tilbake til det normale. Jeg verken vokser eller barberer de, da blir de bare stive og jeg kan risikere og måtte fortsette med dette. Enkelte ting må man bare godta at hører med i et svangerskap :-) selvom det ikke er så pent akkurat. Kan ikke si jeg skal inn i noen bikini til sommeren nei ;-D

Men neste sommer kan jeg ta det igjen.

Skrevet

Hei

Jeg hadde masse hår på magen, armene, leggene osv da jeg gikk gravid sist. Jeg lover ( i mitt tilfelle) så ga d seg sånn helt plutselig etter fødselen. husker ikke når eller hvordan;)

Nå har jeg fått masse hår på magen, men bekymrer meg ikke. Det blir borte!!!! håret på hodet har blitt tykkere, noe jeg elsker ( har veldig tynt til vanlig) Sist jeg gikk gravid mistet jeg krøllene mine, som jeg hadde hatt i en årekke. nå ser det ut som de kommer tilbake . merkelige greier.

Noe som jeg har hørt, å tror litt på. er hvis du bærer en jente, tar hun skjønnheten fra sin mor, bærer du en gutt, blir moren vakrere! hehe, i mitt tilfelle har det vært tilfelle med alt fra kviser til hår;)

Har du synlig hårvekst og kviser blir det en jente, har du skjulte kviser og hårvekst blir det en gutt;)

Der har dere noe å bryne dere på ;)

klem fra en solglad jente;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...