Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 ....det leser jeg rett som det er. Om barnet ditt misliker vogna, så er det stort sett du som gjør noe som er feil/ubehagelig for barnet. Min gutt på 8mnd. likte ikke heller dette.......så begynte jeg å kle av han:-) Det hjalp, så nå kosrr vi oss ute på tur i det deilige været med solen skinnende over oss:-) Husk: det er mer skadelig for barnet å ha det for varmt enn for kaldt.. Kle av barnet, ut på tur og nyt våren!! :-)
Bergene Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Vår jente sitter fint i vognen nå, men det var ikke før hun kunne sitte hun begynte å like det. Ligge våken i vognen har hun aldri likt! Og det var ikke fordi jeg gjorde noe feil.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Da trenger jeg tips til hva jeg gjørr galt! I går prøvde jeg å trille tre ganger i dag en gang. Prøver litt hver dag, men ender med at hun hyler hysterisk. Og hun han akkurat passe med klær på seg, er verken kald eller varm. Sitter fint til å begynne med, men så er det liksom ikke gøy lengre, begynner å kave og ender med at hun hyyylskriker! Hva gjør jeg galt da? Syns dette er ganske frustrerende:( Vil jo helst komme meg ut på trilletur!
stabilo Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Mini her har ikke vært glad i å ligge i vogn, men liker det bedre ettersom h*n blir eldre. Jeg gjør ikke noe anderledes... Ikke alle barn liker å ligge/sitte i vogn... Blir litt som å si at dersom barnet ditt ikke legger seg fint om kvelden så gjør du noe galt... *rister på hodet*
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Det var da voldsomt til påsatander!! Om man skal komme med tips, så går det an å gjøre det uten å heve pekefingeren om at de andre gjør feil!! Tuppa mi storkoser seg på trilletur nå sår hun kan sitte, men mellom spedbarnsstadiet og sittestadiet, så skrek hun bare hun så på vogna. Skikkelig artig det der:) Hun ville heller sitte i sele og se på livet omkring seg:)
mams-til-tre Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 FOR NOE TULL!!!! Tulla mi likte ikke å være i vogna før vi rett og slett byttet vogn... (Ja det er helt sant!!!).Fra hun var nyfødt til hun var 4 mnd, så hadde hun en bagvogn. HVER gang vi var ute i vogna så skrek hun. Var kun stille mens hun sov(og jeg tror nok ikke hun hadde kunne sove om hun var for varm altså). Tenkte da at jeg skulle prøve med en ny vogn, og jammen så elsket hun den. NÅ storkoser hun seg på trille turer..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Forsåvidt enig med HI. Ser mange unger som er pakket inn i det utroligste av poser og tepper....selv sitter mødrene selv tynnkledd på cafeen...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 Takk, søte deg:) Sier ikke at dette gjelder absolutt ALLE, men stort sett så er nok dette grunnene til at vogna ikke er så fristende for de små. De gjøres jo ikke akkurat om til noe "fristed" disse vognene alltid da. Og mange av de såkalla "trendy" vognene rundtom.... ja, jeg synes mange av de virker så små og trange. Dårlig plass rett og slett....og med dun og ull meg både her og der....phu! Jeg hadde daua, jeg... Men, men.....meg om det. Det funka ihvertfall for min gutt, altså å tenke seg om litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå