Gå til innhold

Tusen takk for deilig lunsj Tebekaa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var veldig hyggelig å få delta på enda et treff med dere fine damene på andre siden av fjorden.

Maken til bevertning skal man lete lenge etter! Rene festmåltidet....og med deilig dessert på toppen var det nesten i overkant av hva en stakkars gravid kunne klare...

Thomas & Thomas fikk seg ihvertfall en energi innsprøytning, for de var helt ville hele veien hjem..*ler* Sukkerkick?

Det var morsomt å hilse på snuppene...ordentlig flotte jenter alle som en!

Ha en strålende dag fortsatt i solen! Den lille kosekroken din rett utenfor døren er jeg liiiitt misunnelig på! ;)

klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg takker også for nok en hyggelig formiddag i Follo-regionen. Deilig lunch var det også! Ferske bringebær er jammen noe av det beste man kan få og så sammen med en sånn kake :-)

Skrevet

Jeg henger meg på her. Tusen millioner takk for en super dag. Jeg storkoste meg og var mett helt frem til fredagskosen kl 2000.

Gleder meg til neste treff:)

Skrevet

Og stakkars meg da som sitter her med alle de matrestene! Har gjort stort innhugg på fatene i kveld også, og sprekker snart. Og forsatt er det mye igjen. Som sagt - er forferdelig glad i mat selv og da har jeg vondt for å begrense meg både når jeg handler, lager OG spiser;-)

Thomas og Thomas får forhåpentligvis rast fra seg før natta da, Phantomet. Stille natt i natt for både deg og meg (krysser fingrene for at lille-snupp skal sove leeeeenge i natt).

Håper vi ses igjen snart jenter, for dette er veldig kos altså!

Klem klem tilbake

Skrevet

Beklager sent svar, men vil henge meg på å si at det var veldig koselig på treffet hos deg, tebekaa, og veldig deilig mat. Lille M likte seg også veldig godt hos dere, og han har nok satt sine spor i form av fingermerker både her og der. Synd vi måtte reise av gårde for å ta imot min polske venninne, som heller ikke denne gangen kom når hun skulle :-( Hun har dog vært her i dag, så da fikk hun tatt både underetasjen og vår del. Men, nå har vi mistet en nøkkel, så nå må vi nok skifte en lås. Liker ikke at nøkler er på avveie.

Ja, vi må treffes igjen om ikke så lenge. Vi skal jo snart ha 1-års selskap for lille M, så hvis dere vil, kan dere komme på restelag dagen etter. Det blir ikke oppvarmede pølser, altså, men helt sikkert kaker til overs :-) Hvis ikke, så baker jeg noen nye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...