Trine_80 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Noen som har erfaring med disse i sammenheng med å få litt smak på smokken? Han sutter så fælt på henda sine, og våkner på nettene bare for å sutte. Lurte på om det hadde hjulpet om jeg fikk ham til å ta smokk? Han er 8 uker. Skal bare bruke smak for å få ham til å skjønne hva smokken er laget for altså, nå vet han ikke hva han skal med den i munnen, når den går inn da.
Knøttefrøken Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Min brukte en god stund før han tok smokken. Nå er ikke han noen veldig smokkegutt nå heller, men har den når han skal sove hvis han er urolig. Men vi prøvde forskjellige typer i starten, og holdt en finger på smokken for at han ikke skulle spytte den ut med en gang å få "tak" på den. Noen tar smokk med en gang, mens andre ikke bryr seg i det hele tatt. hadde heller prøvd forskjellige typer istedenfor å dyppe den i noe.
dårlig ånde Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 vi brukte malt. pass opp, det er avhengighetsdannende! (for forelder altså, å kjøpe seg fri fra bråk og spetakkel i 5 min ved å dyppe smokken i malt)
Trine_80 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2008 Hehe, ja, det er vel derfor jeg ikke har gjort noe slikt enda. Føler det er en "lure-løsning". Men du vet disse besteforeldrene som gir tips i det uendelige om ditten og datten... Har forresten prøvd ørten forskjellige typer, Mam, Nuk, Ortodent, Playtex og noen til... Men, men, Får bare ta tiden til hjelp og prøve innimellom. Når han er litt villig og smatter på tuppen, brekker han seg om den kommer for langt inn. Så jeg er litt forsiktig med å "holde den fast" i munnen på ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå