Gjest Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 er det noe som heter.. Akkurat i dag må jeg ha vøri fryktelig snill!!! I dag tidlig ringte ei dame som tidligere har vøri politi, men nå er dagmamma! Hu ville gjerne ha Halvor fra midten av mai og frem til b.hage start. Skal ikke ha ferie, noe som passer oss ypperlig. Skal ei uke til Hvaler, og noen småturer... JUU!!!!!!! Etter TRE uker med leiting så dukker "engelen" opp!!!! Det er 20 minutter å kjøre, men takke meg til ei med erfaring og som virkelig er stødig!
Gjest Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Er superglad for at vi endelig har funnet en dagmamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå