Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Onkeln min heter d:) men jeg ville ikke kaldt onga mine d...

Skrevet

Synes det blir så utrolig rar L-lyd når man uttaler Ola. Den blir liksom så hul. Synes det ikke er så pent. Litt "pinglete"...

Skrevet

Jeg vet sannelig ikke.

 

Jeg har en fetter som heter det - og venninnen min har en bamse som heter det:p

 

Men det er ikke stygt heller...

 

Bedre enn Ole!

Skrevet

Fint, godt og trygt navn ;-) Her i nord har vi ikke den samme uttalen på L, så høres ikke rart ut ;-)

Skrevet

Ja, l-en er litt rar. Vanskelig å vite om den er tykk eller tynn. Ellers fint

Skrevet

Liker det ikke

Skrevet

Navnet er kjedelig og jeg liker det ikke, men det er bedre enn Ole og Olav

Skrevet

jeg syns det er toppen!

Skrevet

Kjempefint! Har vurdert det på begge guttene, blir kanskje neste gang? Olav er også med i vurderingen. Ola og Olav er gamle slektsnavn hos oss.

Skrevet

Fint navn, liker det best når man uttaler det med tykk l!

Skrevet

Fint. Og det er litt kult at det er både et norsk og nigeriansk navn. vet om en fantastisk bra og vakker sanger som heter Ola Onabule fra London/Nigeria.

Skrevet

Liker navnet kjempegodt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...