fox`y Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Onkeln min heter d:) men jeg ville ikke kaldt onga mine d...
Gjest Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Synes det blir så utrolig rar L-lyd når man uttaler Ola. Den blir liksom så hul. Synes det ikke er så pent. Litt "pinglete"...
Gjest Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Jeg vet sannelig ikke. Jeg har en fetter som heter det - og venninnen min har en bamse som heter det:p Men det er ikke stygt heller... Bedre enn Ole!
petite fleur Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Fint, godt og trygt navn ;-) Her i nord har vi ikke den samme uttalen på L, så høres ikke rart ut ;-)
firemerkersmør Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Ja, l-en er litt rar. Vanskelig å vite om den er tykk eller tynn. Ellers fint
Mrs. X Skrevet 18. april 2008 #16 Skrevet 18. april 2008 Navnet er kjedelig og jeg liker det ikke, men det er bedre enn Ole og Olav
Iselilja Skrevet 18. april 2008 #20 Skrevet 18. april 2008 Kjempefint! Har vurdert det på begge guttene, blir kanskje neste gang? Olav er også med i vurderingen. Ola og Olav er gamle slektsnavn hos oss.
jordbærsjokolade Skrevet 18. april 2008 #21 Skrevet 18. april 2008 Fint navn, liker det best når man uttaler det med tykk l!
peonererfine Skrevet 18. april 2008 #23 Skrevet 18. april 2008 Fint. Og det er litt kult at det er både et norsk og nigeriansk navn. vet om en fantastisk bra og vakker sanger som heter Ola Onabule fra London/Nigeria.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 18. april 2008 #24 Skrevet 18. april 2008 Liker navnet kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå