Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Urk, jeg har gått masse til kiropraktor pga bekkenlåsning, men lurer litt på om det har forplanta seg litt oppover i nakke og skuldre. Jeg vil ha massasje!! Hvor kan man gå og få god massasje når man er gravid? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg har hørt at man ikke ska ta massaje når man er gravid,for det kan sette i gang fødsel...

men er ikke 100% sikker

Skrevet

Man skal iallfall ikke få massasje på korsryggen eller bak på foten (helen?), for det har tilknytning til livmora. men sånn nakke-/skuldermassasje må vel gå greit, det er jo bare godt:)

Skrevet

hei ! jeg fikk rekvisisjonslapp fra legen å jeg dro til en fysioterapaut.. helt fantastisk! :)

Skrevet

Jeg går selv tre ganger i uka til behandling av nakke/skuldre hos fysioterapeut. Ligger på varme i en halvtimes tid, og derretter massasje.

Skrevet

nå må dere slutte med dette at massasje er farlig eller kan sette i gang fødsel for d kan det ALDELES ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

er hudpleier og massør selv å jeg kan med sikkerhet si at massasje ikke er farlig. verken i korsryggen eller under føttene. dette fordi at d ikke har noen som helt på virkning på mormunnen!

som massør treffer man ikke di bitte små punktene som KUN en akupunktur nål kan treffe . å når man tar akupunktur for å modne mormunnen må mormunnen være klar for dette også.

så nyt massasje jenter.

Skrevet

Det eneste man må være obs på med massasje når men er gravid er at det kan være forferdelig ubehagelig å ligge å mage å få massasje. Det er da ikke sikkert massasjen virker som den skal da om man ikke ligger godt.. Det andre man må passe på er om man da får/ bruker eteriske oljer som i aromaterapi.. DEt kan være direkte farlig da det finnen en rekke oljer som virker direkte abortfremkallende.. ELLERS.. nyt massaje.. DEt beroliger både deg og barnet :-)

"Hudpleier og aromaterapaut"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...