Snuppelurene Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Har klart å kline litt på klærne hennes, og nå får jeg de ikke rene igjen!! Har vaska de 2 ganger, andre gangen med litt Zalo på uten at det hjalp. Noen som har noen tips til meg??
~\/ero~ Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Har ingen tips til deg, men vil si at jeg også er i samme situasjon. så tar gjerne imot tips jeg også. Har til og med prøvd vanish eller hva det heter, og det har ikke funket det heller
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Må bare legge til at det ikke hjelper med hjemmelaget mat heller....
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 biotex funker her. spray på flekken og in i maskin
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 kjedelig det der, samme gjelder foresten pastasauser på glass hvis jeg lager middag til alle. Etter å ha kasta 4 gensere som ikke ble rene selv om de ble vaska med en gang, og har prøvd flere forkjellige flekkfjernere, har jeg nå 2 genser som jeg bruker når ho spiser. Jeg bytter til en av dem før vi setter oss til å spise slik at jeg ikke trenger å bekymmre meg for at gensere skal bli ødelagte. Ellers kan man jo kjøpe smekke med lange armer.
mams-til-tre Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Hjemmelaget middag ødelegger ikke klærne....
skimre Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 du må gni inn flekken med zalo FØR du vasker klærne... og gjerne med en gang mens flekkene er ferske, er det eneste jeg har funnet ut fjerner flekken helt:o)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Sånn var det her i huset også. Brukte smekker, men klinet så mye at det kom utenfor smekka også. Det jeg har funnet ut er best her, er å: fukte flekken med vann, ha på oppvaskmiddel fra coop, gni litt, skyld godt og vips, så er flekken borte. Jeg skylder klærne GODT, for hvis det er for mye såpe i vaskemaskinen, så kan noe sitte igjen i klærne og føre til kløe. Annbefaler alle å prøve dette. Jeg har fått vekk flekker som har sittet på i etpar timer på denne måten også
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 Her blir det flekker hvis jeg lager middag med gulrot! Selv om den ble lagt i bløt med en gang hun var ferdig med å spise... og så rett i maskinen... Spise middag i bare bleien funker, men det er liksom ikke helt riktig det heller...
tittentei... Skrevet 19. april 2008 #10 Skrevet 19. april 2008 samme problem.Prøver og legge med zalo raskt.Ligger noen timer og virke før jeg vasker det....
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #11 Skrevet 19. april 2008 "Klin fra middagsglass" = mat? (Smekk er smarte greier).
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #12 Skrevet 19. april 2008 Som regel er det tomat som setter flekker....og i tupperweare så lærte vi å skylde i kalt vann først for vasker dudet i varmt så brenner det seg fast.... Så nå vasker jeg en maskin på 30 grader først og ser om det hjelper.....
*Smiley* Skrevet 19. april 2008 #13 Skrevet 19. april 2008 Har hørt at blenda flekkfjerner funker veldig bra:)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 19. april 2008 #14 Skrevet 19. april 2008 Har funnet ut at så lenge maten inneholder gulrot eller tomat så setter det flekker. Spiller ingen rolle om den er hjemmelaget eller kjøpt. Begynt å bruke smekke med armer, og som rekker til knærne. Nå kan han kline så mye han orker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå