brooklyn Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Vil ha vugge til lillemann som snart kommer, men sålangt er det eneste jeg har funnet vugger fra fengselsutsalget..Iogfor seg fine, de, men er det noen som vet om andre steder de selger vugger? Skeidar solgte visstnok før:( men det er det slutt på nå. Ser for meg en vugge i tre, ikke sånn henge-leander-indiska-vugge.. (brukt går også an)
Gjest Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 hei vi har en hvit vugge som er kjøpt på skeidar, vi bruker den ikke lenger. den står bare og tar plass. vil du kjøpe vår ? den er hvit. følger med tilpasset madrass
brooklyn Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 hva skal du ha for den? GÅr det an å "demontere" den så den kan fraktes lettere? Så på profilen din ar du bor i oslo, jeg er i bergen...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Barnas hus pleier å ha, synes og at det alltid pleier å være noen vugger til salgs på finn.no
Gjest Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Jeg fant endel på Finn.no da jeg skulle ha minsten, men fikk i stedet låne en. Har du leitet der?
brooklyn Skrevet 18. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2008 ja men prisene på finn i nærheten er er slik at det nesten er rimeligere å kjøpe ny... Blir helt oppgitt..Sukk. hormonella.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 går ann å demontere ja... 700 kr vil jeg ha for den
brooklyn Skrevet 18. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. april 2008 sender deg en pm (om jeg får det til...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå