Lampe77 , en spire i magen Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Jeg er forkjølet, tett i nesen.. Hva kan jeg bruke?...
Gjest Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Hei, er i samme situasjon:( Gikk innom apotek og snakket med en ap.tekninker der. Fikk inf. om at gravide kan bruke ZYMELIN. Står også i bruksanvisn. at gravide kan bruke produktet. Funker som bare det:)
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 OK, takk:-) må få kjøpt det i morgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå