MaMibaby Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Gutten min på 2 mnd begynner noen ganger å skrike imens han ammer! det går greit til å begynne med, men etter en stund får han av og til hysteriske anfall! Det virker som jeg har nok melk, derfor forstår jeg ikke hva det kan være! noen med samme problem eller gode råd?
manonym Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Mulig at han har ørebetennelse. Da skriker de når de suger, min gjorde i alle fall det.
♥Cherrypie♥ Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 jenta mi var sånn fra fødsel til 6mnd alder ca hun hylte å skreik heletida,vi kunne aldri amme offentlig å etterhve rt godtok hun kun å ligge i senga! vet ikke om d var ammestillingen altså,men fant ut at om melkestrømmen ble for stor ble hun sint å kom d forlite var d å galt. prøv å legge deg ned når du ammer,om d ikke hjelper så håndmelker du til den sterkeste utdrivinga er over,da spyles ikke munnen full om du skjønner hva j mener.. ellers så var dette å ett stooort problem for meg å jeg fant egentlig ut av dette altfor sent så sleit MYE med det der..vet åssen d er! ikke lett!
~Snublefot~ Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Vi hadde det sånn, og hun hadde vondt i nakken pga. tøff fødsel. Ta en titt på http://www.kiss-kidd.no/.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 om han er mett, kan det være sugebehovet som kommer til uttrykk. bruker han smokk?
Gulosten™ Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Eventuelt rett og slett en stiv nakke som trenger naprapat eller kiropraktor.
MaMibaby Skrevet 18. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2008 hvilke andre symptomer på ørebetennelse skal jeg se etter? evt hva skal jeg gjøre? dette har jo vart i noen uker nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå