Gå til innhold

da var det gjort gitt:)da var vi gift!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

heheh tok knapt 5min å så dro vi spiste en koselig lunsj etterpå:)svindyrt bryllup hele 300kr..hehe..så enkelt kan det faktisk gjøres

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Grattis!

Skrevet

Gjorde det på samme måte som deg i fjor. Veldig ok:) Gratulerer som nygift da:D

Skrevet

gratulerer :-))

enkelt og greit med andre ord....

Skrevet

Grattis!! Hvordan føles det? :o)

Skrevet

tusen takk

Skrevet

Gratulere så mye og lykke til videre :D:D

Skrevet

Hehe, også er vi de du tilbringer bryllupsdagen med?

En ny type avhengighet ;-)

Gratulerer så mye!!!

Skrevet

skulle det føles anderledes..hehe..vært sammen i 10år alledere så kjenner hverandre godt.men greit å ha gjort det.

Skrevet

Jeg syns det kjentes annerledes ut, vi hadde også vært i lag en evighet. Men så er jeg ganske romantisk av meg også da. ;o)

Skrevet

gratulerer..;) men skal dere ikke ha noe fest eller noe?

Skrevet

hehehehehe bra sagt.toppen av avhendig..hehe..neida gubben måtte tilbake på jobb:(tar det igjen i kveld.nyter dagen med ro å fred før jeg skal hente lillemann i bhg.

Skrevet

nei ikke noe enda.gjør det for å ha papirer å alt i orden.ønsker ikke å være noe bløtkake brud.får se kansje vi feirer en gang senere

Skrevet

Gratulerer! Var det mye som måtte planlegges på forhånd? Tenker også å gjøre det på en lignende måte.

Skrevet

Gratulerer så masse :) Herlig å gjøre det så enkelt!!! Ha en fin dag som nygift :)

Skrevet

eneste dere må gjøre er å fylle ut forlovelses erklæringen.den må sendes inn tar ca4-6uker før du får den igjen.så er det bare å ringe å avtale tidspunkt.enkelt å greit

Skrevet

Gratulerer masse somnygift:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...