Gå til innhold

Vaskehjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne også tenkt meg å ha vaskehjelp, men er det egentlig sånn luskus som det høres ut som? Si at hun kommer annenhver uke. Da må det jo ryddes, støvsuges og vaskes innimellom. Før hun kommer skal det være ryddig, hører folk rydder hele kvelden før hun kommer. Det hun gjør er strengt tatt å vaske over gulvene. Det er jo ikke det som tar tid, det er jo alt det andre!

Og er det bare jeg som syns det er litt "nederlag" å ikke være såppass til husmor at jeg klarer å holde mitt eget hus rent? Jeg liker heller ikke tanken på å ha fremmede hjemme hos meg når vi ikke er der. Ville ikke likt at hun vasker klær, kan til nød skifte på sengene. Hva er det egentlig som gjenstår da? Det meste av husarbeid tas jo i det daglige...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun vi har kommer hver uke.

Jeg ELSKER å ha vaskehjelp.

Det sparer meg for enormt med tid, for det å støvsuge og vaske over 200 kvadrat, hvor halvparten er offwhite fliser, det er noe drit.

Hun tar ikke soverommene, ikke klesvaska.

Men hun tar gulvene, toaletter, vasker, vinduer, speil, dusj, kjøkkenbenken, kjøkkenskaper osv. Så egentlig er det jo en del likevel!

Og hun bruker jo en 3-5 timer per gang, til jeg isåfall måtte satt av selv. Nå slipper jeg det og det gir meg jo fra 12-20 timer mer til andre ting i mnd!

Det er mange timer det:)

Forøvrig, hun tar jo også støvtørk og sånt småtteri.

Samt at det er lettere holde det ryddig, for man rydder jo litt ekstra når noen kommer og vasker;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...