Gå til innhold

Hvilken vår dress har dere til deres små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker jeg må kjøpe vår dress til jenta her, men er i stuss på hvilken. Noen med tips. Er ikke i bhg så trenger ikke være det dyreste. Blir til turer på lekeplassen og diverse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også akkurat kjøpt vårdress fra Reflex - men den kostet 499.

Skrevet

Vi kjøpte i fjor og da kostet den 3-400 kr. Passer i år også : )

Skrevet

Skogstad,kjempebra dress =) har å en reima,bra det å =)

Skrevet

Har Reflex, men den er 4 år gammel da, arv etter storebror ;-)

Er i det hele tatt veldig fornøyd med Reflex, har akkurat kjøpt uforede allværsjakker til de "store" guttene i det merket også, har hatt det til dem i flere år. Tror det er eneste merket du får vann og vindtette jakker som puster for 399,- Har hatt både dresser og jakker fra Reflex i mange år nå, bruker de masse og de holder seg kjempefint!

Prøvde en allværsjakke fra Cubus (299,-) i fjor sommer, men den pustet jo ikke så ungen ble så klam og svett innenfra at han var helt våt...

Skrevet

Anbefaler Rexlex jeg også.

Snuppa har brukt nå alleværsdressen siden mai i fjor ( fikk ny i høst) og har aldri vært våt gjennom den.

Bor i oslo og vi har brukt den i hele vinter med hjemmestrikket ull under. En av de som har fått mye skryt for dressen av bhg. ansatte .

Skrevet

Reflex dresser til begge mine også. Veldig fornøyd:-)

Skrevet

Har Reima vår dress. Dyr i utgangspunktet, men fikk den til halv pris på babyshop... Veldig fornøyd.

Skrevet

Har troll vårdress til tuppa.

Skrevet

har kjøpt reflex sin.. kostet 249(!) kr.. syns d va billig:D

Skrevet

reflex

Skrevet

jeg kjøpte en reflex dress nå. den kostet 399 mener jeg.. men jeg fikk den 20 % billigere pga at det var rosa dager på senteret der jeg handlet forrige helg.. og alt rosa var på tilbud..;)

hun har brukt den en del denne uken og den virker kjempe bra. nå har den ikke blitt prøvd i regn osv. men den sitter veldig godt på henne. og er jo bare helt nydelig. kjøpte rosa med sommerfugler på og matchende lue til. helt nydelig...;)

Skrevet

Har også kjøpt Reflex sin, for 399,-. Men den var veldig stor i størrelsen, så skal bytte den. Hun er 17 mnd og ca 80 cm, og kjøpte str. 86. Må bytte den til str 80!

Skrevet

vi har oxo reflex sin.. betalte 399.. veldig fornøyd vi oxo:)

Skrevet

Vi har Reima. Synes Reflex sin har dårlig passform på min lille gutt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...