Gå til innhold

Som man reder, så ligger man...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig slik den jevne dib'er tenker? Hva så med at det er menneskelig å feile? Er dere like brutale ovenfor dere selv, eller er det bare andre som ikke kan ta dumme valg?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Jeg er ikke en jevn dibber, og nekter derfor å forholde meg medmindre du er mer spesifikk.

Skrevet

Ja, spesifikk kan ingen beskylde meg for å være her:-) Er sånn passelig inni tåkeheimen denne uka av kraftig forkjølelse- tror hjernen er det hardest rammede området.

Denne gangen var jeg inspirert av debatten rundt dagens spennende nye lovforslag. Synes dog det ofte er en undertone av denne tankegangen, i ymse diskusjoner. "Det burde du tenkt på før"...jojo, ofte burde man jo det, men når man nå engang ikke gjorde det da?

Men nå må jeg stikke- ny vaskemaskin må kjøpes inn! Hurra, utrolig gøy å bruke penger på slikt altså....

Skrevet

Jeg er fan av "Det skulle du ha tenkt på før du fikk barn." Meget konstruktivt. Hva skal man liksom gjøre da, stappe ungen inn igjen og sette seg til å tenke?

Skrevet

Det er menneskelig å feile, men det betyr ikke at man skal slippe å takonsekvensene av ting! Jeg ser jo selv at det er ting jeg kunne gjort anderledes i livet og at jeg burde tenkt på ditt og datt tidligere, men gjort er gjort, jeg er ikke noe dårlig menneske av den grunn. MEN man kan ikke bare la være å forholde seg til de valfgene man har tatt! Og noen ganger er det slik at man ikke får akkurat det man ønsker seg her i livet..

Er likevel ikke sikker på om jeg er for det lovforslaget..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...