Gå til innhold

Et spørsmål til dere som har blitt strippet tidligere:

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er deres erfaring med hvor raskt fødselen var igang etter at dere ble strippet? Jeg er 40+0 i dag og hadde 1 cm åpning når jeg ble strippet etter sjekk på sykehuset. Jeg trenger noen oppmuntrende historier om at ting kan begynne å skje snart;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok ikke komme med noe oppmuntrende, nei....ble strippet på man, var da 41+1, hadde 3 cm åpning, og jm regnet med at dette kom til å starte fødselen, men nei da, slimproppen gikk på tir....men ingen ting mer har skjedd, og her sitter jeg fortsatt.... men har nå lest forskjellig her inne, og noen føder bare kort tid etter de har blitt strippet, så får håpe det skjer i ditt tilfelle! :)

Skrevet

Jeg er i uke 40+6, blei strippa i dag - og lurer på det samme som deg! Jordmor sa at jeg ikke skulle forvente noe før etter helga pga tappen var som en syltetøystrikk og ikke som en gummistrikk. Hadde 1 cm åpning når a startet og 3 cm når hun var ferdig! Det finnes en mulighet for at veene kan starte i kveld eller i morra sa jordmor! -denne lille muligheten håper jeg på, og ikke at det skjer etter helga en gang:-)

Hva er andres erfaring? - er så utålmodig nå! Vil møte lille gutten min!! -helst i går!!!:-)

Skrevet

Ja er ganske utålmodig her også nå! Kjenner litt mer mensmurringer i rygg og mage, så vi får bare håpe;-) Men etter å ha lest litt her inne ser det ut som om det er mange ulike erfaringer på dette med stripping fra fem timer etter og opp til en uke. Satser på at vi er nærmere 5 timer enn en uke da!

Skrevet

Jeg også kjenner mer mensmurring nå - men har bestemt meg for å ikke ha trua! Har trudd at jeg skal føde i over en uke, uten å egentlig ha en grunn eller kjent noen kjennetegn! :-)

Veldig varierende hvordan utfallet blir, men en ting er sikkert - om ikke alt for lenge så kommer gutten - og det er godt å tenke på!

Lykke til!

Skrevet

Jeg ble strippet på mandag. Var godt moden og hadd 1 cm åpning. Fikk murringer rett etterpå, som varte utover dagen. På onsdag gikk slimproppen, og vi prøvde å fremskynde prosessen med litt sex på kvelden. Etter dette har det vært helt rolig når det gjelder symptomer. *Arg*

Nesten ingen murringer og kynnerne har ikke tatt seg opp (kanskje heller d motsatte).

For noe lureri!

*føler meg snytt*

Skrevet

Har gått i fødsel i løpet av det neste døgnet begge gangene, for min del.

Skrevet

Takk! godt å høre at det har gått kjapt med noen i hvertfall:-) Og siden mensmurringene stadig øker i omfang og styrke er jeg fremdeles optimist. Men skal ikke klage uansett, jeg er jo faktisk ikke på overtid enda engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...