Gå til innhold

Treff for Tvillinggravide i Oslo/Akershus - onsdag 23 kl 12!

moden mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg tok på meg ansvaret for å invitere denne gangen. For å få med alle har vi flytta treff til onsdag 23 kl 12. (Annkimor har fått bytta fridag slik vi også får med verdens_lykkeligste! )

Jeg har bestemt at vi møtes på Santinos i Tordenskioldsgate. Har lagt ved kart og hjemmeside.

Link til Santinos: http://santinos.no/ - rimelig og godt lunsjtilbud! (går stort sett i pasta og pizza + dessert!)

Se så lett det er å finne frem: http://www.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0HAH23S&imgt=

Har du problem å finne frem - ta kontakt med meg, evnt send meg PM for å få mitt mobilnr.

Håper vi ser flere nye fjes! Så langt har jeg fått med at disse trolig kommer:

Oslo 71-modell

Phantomet

Venter nr 2 og 3

Verdens_lykkeligste

Trine ;-)

* vannmamma *

Solemio + 2 i magen

Annkimor

Fanny08

Moden mamma, med 2 i magen!

Flere? Kom, bli med - det er kjempekoselig! Legg igjen et lite "ja" så skal jeg bestille bord til oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har veldig lyst til å være med. Kjenner moden mamma og hun har skrytt av treffene:-)

Jeg er gravid i uke 14, men er sykmeldt pga kvalme og oppkast... Må se ann formen før jeg vet om jeg kan stille. Håper den bedrer seg snart!

Skrevet

Skulle til å sende dem sms og høre.. kjempekos om du blir med! Jeg har trolig bil, så du kan jo sitte på om du vil. Du ser formen ann og sier ifra samme dag - det går bra..

Skrevet

Tusen takk for at dere byttet dag alle sammen - er ikke så mange andre gjøremål om dagen så jeg ville gjerne få med meg dette treffet også :) Da sees vi!

Skrevet

Jeg har veldig lyst, men må se an formen. det er jo dagen før keisersnitt, så jeg burde vel egentlig bare hvile hjemme for å lade opp best mulig.

Uansett, gleder jeg meg til treff med barn etterhvert.

Skrevet

Flere som blir med?

Tvillingerimai: lykke, lykke til med KS om vi ikke ser deg onsdag!! Gleder oss til å se dine vidunder på mor og barn-treff senere i år!

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke vært aktiv her inne men har lest mye av det som dere andre har skrevet her.

Jeg har termin 31 Mai og venter to jenter.

Lurer kanskje på å hive meg med på lunsjen i morgen da det kunne vært hyggelig å møte andre i samme situasjon.

Skrevet

Jeg har vært veldig revma-dårlig i det siste. Har vært til behandling igjen i dag, men foreløpig har jeg like vondt... er jeg sånn i morgen også må jeg holde sengen. Sender en sms til moden mamma på morgenen så dere vet om jeg kommer!

Skrevet

Jeg må desverre melde avbud imorgen. Dagmammaen til yngstemann kan ikke jobbe imorgen, så da må jeg være sammen med lille vennen istedenfor å leke med dere tvillingdamene. Håper å få med meg neste treff. ;o)

Skrevet

Godt å ha nye som kommer til når noen av oss som har møttes flere ganger nå av forskjellige grunner ikke kan komme!

Tenkte på det i dag - nesten som det frister å ha ett treff i uka! :)

Håper formen holder til resten av de påmeldte - gleder meg spesielt til å se dere nye, både dere jeg kjenner fra før og dere andre!

Bord til 10 er reservert hos Santinos til klokken 12 - håper mat og selskap vil falle i smak!

Velkomstklemmer.

Skrevet

Supert! Jeg gleder meg også, som vanlig - dette er ukens høydepunkt!

Ses imorgen!

Skrevet

Glemte skrive at bordet er reservert under Tvilling og Åse.

Velkommen! Gleder meg til å se dere og deres voksende mager... hehe..

Skrevet

Kunne det ikke vært mulig å arrangere et treff i uken da?

Nå nærmer det seg jo termin for de fleste - og med møte annenhver uke, blir det plutselig færre og færre :)

Jeg er hjemme fast fra søndag av, så om noen vil møtes til uken stiller jeg opp :)

Skrevet

Veldig god ide med ukentlige møter synes jeg! Da blir det ikke så kjipt om man må stå over en gang heller. Foreslår forresten å teste Lorry en gang, nedersrt i hegdehaugsveien. Kjempegod mat og koselig. Og er det varmt kan man også sitte ute! (Og Frognerparken cafe er jo kjempekoselig når været tillater! )

Skrevet

Jeg stiller meg disponibel for ukentlige treff hvertfall - og de som ikke orker/vil det, behøver jo ikke delta :)

Syntes forresten det kan være greit å oppholde seg sentralt , i sentrum - som vi har gjort til nå. Mye for å slippe omreiser og frem og tilbake. De fleste busser går jo til sentrum. Skulle jeg til frognerparken måtte jeg ha byttet fra buss til byen, så trikk, for så å gå et stykke - hvilket kroppen ikke holder om dagen:)

Skrevet

Hei alle sammen!

Nå har jeg kommet tilbake fra et kjempekoselig treff med mange nye damer! Tror vi var 50/50 nye/gamle.. Totalt 9 stk. Det var kjempekoselig.

Vi avtalte å ha ett treff i uka fremover. :) Da kommer de som kan, ingen må føle seg "tvunget". Formen er jo så svingende som den er for alle for tiden..

Vi bestemte oss at treffene skal holdes nærmest mulig et trafikk-knutepunkt - må være MEGET kort å gå :) Kjempekos med mulighet for å sitte ute - men det er pri 2..

Kom gjerne med flere forslag så forsøker vi nytt treff neste tirsdag kl 12.

Det blir koselig!

Skrevet

Hei alle vordene tvilling mødre i oslo:)

Blei veldig glad når eg fann ut at det er så mangen at dere har treff, fikk vite på mandag at det er to i magen, blei litt av et sjokk... Så hadde vært kjekt å være med for å se hvordan det går med folk. Er det flere som ikke er kommet så langt eller? eg er i uke 18/19, termin 20 sept. Er ikke sykemeldt endå, så jobber dagtid, men er med en tirsdag når eg får tid:)

Skrevet

3 brødre ? sentralt i karl johan - har uteservering og er oppe fra 11 på hverdager ser jeg utifra hjemmesidene deres.

Skrevet

Takk for koselig treff i dag! Veldig koselig med mange nye også.

Jeg kommer på tirsdag igjen jeg:-)

Hva med Olivia på Aker brygge? Der kan man sitte både ute og inne.

Sjekk ut: www.oliviaspizza.no. Jeg har bare sittet ute der,men det er kort vei fra Nationalteateret,og lett med parkering!

Håper det er flere nye som vil være med da vi "gamle" går inn i vår siste måned som gravide snart..

Skrevet

Velkommen "til oss"! Du er kjempevelkommen på treff når du har anledning. Det har blitt flere med de siste gangene som har kommet rundt uke 20 - så du er kjempevelkommen! Koselig om det er en gjeng som kan fortsette treffes når vi som har bikka 30 uker ikke greier rulle ned til sentrum :)

Vi håper også å få til trilletreff++ utover. Vi antar det er litt lettere å ha "barselgruppe" med tvillingmødre i samme situasjon - tror det blir litt mer stress å ta med 2 barn på cafe'er slik som mange barselgrupper her i mitt nabolag ofte går på.. Dessuten kan det være veldig greit å kjenne noen i samme situasjon og dele hverdagslige gleder og bekymringer med.

Og - til slutt... Gratulerer!! Detta blir spennende!

Skrevet

Vil også takke for koselig treff i dag! Kjempe artig å endelig se fjesene bak nickene ;-) For ikke å snakke om magene... Alle så så flotte ut, ble litt mindre engstelig for de kommende månedene, jeg.

Veit ikke om jeg blir med hver tidag! Har bassengtrening for gravide, så tar kanskje annehver gang? Får se, det er bare til slutten av mai, uansett. Veldig auuuuuuuu i bekkenet i dag, så tror kanskje den badinga er litt lurt å prioritere?!

Skrevet

mulig et par av de stedene blir for langt for denne magedamen å gå..tipper over snart jeg hehe.

går inn i uke 37 nå fredag, og kommer meg nesten ikke opp bakken her..

taxi frem og tilbake hehe.

Sånn er det å bo usentralt og uten bil.

Men jeg skal prøve å komme om formen tillater det.og om ingenting har skjedd enda..for her kan det skje når som helst.

Onsdager passer ikke for meg allikevel..glemte helt at jeg har en som kommer og hjelper til litt hjemme den dagen.

Fredager går bort med lege og UL.

Men ikke tenk på meg når dere velger dag, sånn formen min er om dagen så kommer jeg meg ingensteder :)

men prøver gjør jeg jo:):)

savner dere når jeg ikke får kommet meg på disse treffene.

Skrevet

Veldig koselig treff i går, ja - godt det kom noen nye som ikke er kommet så langt og kan "ta over" når vi andre blir for slitne :)

Jeg får ikke til å komme på tirsdag pga ultralyd, men skal prøve å få byttet dag slik at jeg får vært med på neste igjen - støtter absolutt en-gang-i-uka-frekvensen!

Skrevet

jeg er med på tirsdag allikevel! Bading er avlyst ;-)

Skrevet

Må si at det nesten var overraskende hyggelig å møte dere i går. Ikke det at jeg ikke trodde at dere var ålreite mennesker, men det er jo alltid litt skummelt/spennende å møte fremmede... :-) Blir veldig gjerne med på tirsdager framover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...