julibaby2 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Fikk ny termin på ul fikk da 7 sep. Jeg har regelsmessig mens og eggløsning. Og hadde siste mens første dag 9 des. Og eggløsning rundt 20-23 des. Jordmor på kk bergen mente at barnet ble unnfanget det 12 des hadde ikke mens da. Og mannen ble bekymret for at barnet ikke var hans da jeg hadde vært på julebord 7 des. Og han er veldig sjalu da jeg har fått en beiler på jobb. Det er ikke gjensidig men mannen min tenkler allltid det værste. Hallo sier jeg da , hvorfor være utro og risikere å miste noe så fanastisk som han. Jeg hvet når jeg hadde mens og når jeg ca hadde eggløsning. Og hvet når jeg hadde sex med min mann og ikke noen andre. Hadde sex 19-25 des. For å rekke eggløsning. Venter nå gutt, men har fått ul termin som ikke stemmer overens med min egen og legens termin. Flott å se barnet på ul, men med de forskjellige målene til fosteret så kan det føre til forvirring hos den enkelte. Jeg vet hva jeg har gjort og ikke. Noen andre med lignende erfaring?
julibaby2 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. april 2008 HI her . Skrev feil. Hadde mens den 12 des, og blør mye. Orker derfor ikke sex da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå