Gå til innhold

noen flere som holder på med helgesvaken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

usj... 30 dager igjen til termin og kjenner dette tar på..

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammamoms
Skrevet

Jeg er nesten i motsatt ende av svangerskapet, for jeg er bare 7+2 på vei. Enegrien er litt dårlig om dagene, så sitter her og har bare vondt i hodet, og er veldig trøtt. Det blir nok ingen vasking i dag, nei.

Skrevet

Jeg er også i første trimester og trøtt. De første ukene hadde jeg en uforklarlig trang til å bake, det ble også mer enn gjennomsnittlig med klesvask og rydding/vasking.

Nå er jeg bare trøtt, kvalm eller begge deler på samme tid. Hurra for samboeren min, ellers så hadde nok næringsmiddeltilsynet vært på døren.

Skrevet

Nei, vi har vaskehjelp! :-) Og hun kommer og skal vaske til oss i morgen. Det koster litt, men bedre å betale noen hundrelapper i mnd'en på dette og heller få helgen for oss selv! Og så slipper vi kranglingen om hvem som gjør mest... ;-)

Det er så mye annet som må gjøres lell (rydding, matlaging, klesvask, stryking, skifting av sengetøy, hagearbeid, vasking av biler) at jeg ikke har NOE dårlig samvittighet over å sette akkurat husvasken bort til noen andre. :) Og så får man bedre tid til å gjøre de tingene man ikke gjør så ofte, og som ofte blir bort-prioritert, som å vaske kjøkkeninnredningen, rydde i kjøkkenskapene, rydde i egne, og barnas klesskap (det går jo bare et halvår så er jo halve skapet for lite til de barna!!) sette bilder i fotoalbum, vaske vinduene, rydde i boder, loft og kjeller osv osv osv...

Absolutt å anbefale til dere som kan avse noen hundrelapper i mnd'en! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...