jente30L Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 usj... 30 dager igjen til termin og kjenner dette tar på..
Gjest Mammamoms Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Jeg er nesten i motsatt ende av svangerskapet, for jeg er bare 7+2 på vei. Enegrien er litt dårlig om dagene, så sitter her og har bare vondt i hodet, og er veldig trøtt. Det blir nok ingen vasking i dag, nei.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg er også i første trimester og trøtt. De første ukene hadde jeg en uforklarlig trang til å bake, det ble også mer enn gjennomsnittlig med klesvask og rydding/vasking. Nå er jeg bare trøtt, kvalm eller begge deler på samme tid. Hurra for samboeren min, ellers så hadde nok næringsmiddeltilsynet vært på døren.
*En rosa og en blå* Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Nei, vi har vaskehjelp! :-) Og hun kommer og skal vaske til oss i morgen. Det koster litt, men bedre å betale noen hundrelapper i mnd'en på dette og heller få helgen for oss selv! Og så slipper vi kranglingen om hvem som gjør mest... ;-) Det er så mye annet som må gjøres lell (rydding, matlaging, klesvask, stryking, skifting av sengetøy, hagearbeid, vasking av biler) at jeg ikke har NOE dårlig samvittighet over å sette akkurat husvasken bort til noen andre. Og så får man bedre tid til å gjøre de tingene man ikke gjør så ofte, og som ofte blir bort-prioritert, som å vaske kjøkkeninnredningen, rydde i kjøkkenskapene, rydde i egne, og barnas klesskap (det går jo bare et halvår så er jo halve skapet for lite til de barna!!) sette bilder i fotoalbum, vaske vinduene, rydde i boder, loft og kjeller osv osv osv... Absolutt å anbefale til dere som kan avse noen hundrelapper i mnd'en!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå