Herlige barn har jeg fått Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Har for endte gang levert inn mobilen min med de samme feilene, og den har vært inne for samme feil mer enn 3 ganger, men likevel så får jeg ikke pengene tilbake, ny vare, eller kompensasjon og heller ikke lånetelefon! Aldri mer expert, møkkabutikk!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Fuckspert og hellkjøp er like ille begge to;=) Du har krav på ny vare når mobilen har vært ødelagt 3 ganger... les kjøpsloven.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 Hjelper ikke, har krevd og få snakke med butikksjef, assisterende butikksjef osv.... Ingen som vil hjelpe meg virker det som, men han tok nå imot telefonen til ny reprasjon i dag! Men får jeg tilbake samme telefonen så blir det forbrukerråd og tv2 hjelper deg så får vi se hvem som driter mest på draget!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Dra ned dit nå og ikke gå der fra før du har pengene i hånden.
Guttemamma75 Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Anbefaler deg å ta kontakt med noen høyere opp i systemet.. Det gjør som oftest susen.. Samboeren min kjøpte en høytrykkspyler på coop som han IKKE var fornøyd med... Coop har ingen 10 dagers angrerett som enkelte butikker har så egentlig hadde han ingenting å gå på.. Han ringte til butikken og forklarte sin frustrasjon, og en sa han kunne få levere inn høytrykksspyleren og betale mellomlegget for å få en bedre og sterkere type.. Men når vi kom til butikken hadde de visst angret seg for da var det overhodet ikke aktuelt med noe bytte... Butikkekspeditøren ringte til to stk som begge var nokså ufine i tlf mot min samboer, enden på visa ble at vi måtte dra hjem med uforrettet sak og en lovnad om at de skulle ringe til ham på mandag.. (dette var en lørdag).. Ingen ringte på mandag (surprise, surprise) og på tirsdag ringte han til sjefen for hele vest norge og klagde.. Tok ikke lang tid før han fikk lovnad om at han kunne levere inn høytrykksspyleren da nei.. De vil jo ikke ha misfornøyde kunder vettu... Var litt sure miner da vi kom til butikken igjen, men vi fikk levert inn den dårlige høytrykkspyleren og betalte et mellomlegg for å kjøpe en større og bedre modell........... Så det går an, men moralen er; gå laaaaaaaangt opp i systemet.. Ingenting skremmer en butikksjef som å få en telefon fra en sjef langt opp i systemet.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå