MammaMø85 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Da er det bare å prøve igjen, satser på januar baby da... EL 5/5.. Lenge å vente... Lykke til alle sammen som prøver igjen!! 2009 er vårt år!!!
Mamsemums Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 2009 kommer til å bli litt av et år. Det kommer til å bli født noen fantastisk flotte babyer i 2009, ikke sant;)
Loppelure...med bøllefrø!! Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Det vil jeg tro ja... Vi får satse på å vralte oss inn i et nytt år. Med en super-spire i magen=) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå