Gå til innhold

Sliter med vond rygg.. andre?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter sånn med vond rygg. Har kontorjobb, så jeg sitter stortsett heledagen.Flere som sliter med vond rygg pga. av mye sitting? Tips for at ryggen skal bli bedre?

Er 20+ 5 i dag.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,,

Kom deg til fysikalsk beh, det hjelper noe,, Selv går jeg gjennom svangerskap 3, og denne gangen har jeg ikke SÅ store rygg og bekken smerter,,, Men, jeg merket i dag at høyre hofte gjør vondt. Få en henvisning av legen din..

Ønsker deg lykke til,,

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg er 23+1 og sliter mye med vondt i ryggen=( de er spesielt vondt på natten så jeg sover dårligt=(

håper din rygg blir bedre....=)

Skrevet

Uke 20 her... og ryggvondt som begynner i hofte og stråler ut i venstre bein. Det var kiropraktoren min som sa at det kom fra ryggen. Har til nå hatt 3 behandlinger, men ingen bedring så langt. Min rygg blir mye værre ved bevegelse. Har egentlig ingen råd. Dessverre men ønsker deg god bedring.

Skrevet

ja har åsså så utroli ont i ryggen... sitt me eksamena no så da blir d mye sitting, så no e d så ont av å t at æ har løst å skrike... gjør ont om æ sitt eller ligg.... vet ikke ka man ska gjøre for å bli bedre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...