celsan Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Jeg lurer seriøst på om samvær annenhver helg når barnet er under 2 år. Jeg vet også veldig godt at det ikke er bare mitt barn,og at far har lyst til å se barnet så mye som mulig. Jeg er ikke en som bare skal sitte å holde på barnet forde jeg er mammman,men føler at jeg har litt erfaring fra før. Har en jente på 11 år nå,og vi har hatt 50/50 siden hun var 4 år,har forsåvidt gått grei,men jeg ville ikke gjort det igjen på grunn av den erfaringen jeg sitter inne med nå. HUn har på en måte blitt litt rotløs på ting,hun har hatt dårlig samvittighet når hun har vært hos meg ovenfor pappan og omvendt når hun er der. Har ikke hatt noen lyst til å sove over hos venninner pga,det er jo enten mamma eller pappa uke,og det må fordeles likt. Det jeg egentlig lurer på når det gjelder de små hvor lurt det er å ha fast overnatting så tidlig,vet jo at barnet ikke lider overlast,men de klarer jo ikke helt å formidle det de føler og tenker så bra.. Uff...ble litt rotete dette her,håper noen skjønner likevel hva jeg mener.))
Gjest Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Tror det kommer an på hvor godt barnet kjenner pappaen osv, og så er det viktig å forklare barnet at det ikke trenger å ha dårlig samvittighet, at mamma og pappa er veldig glade i barnet og ikke blir lei seg fordi om barnet trives begge steder osv osv. Sønnen min på ni måneder er hos pappan sin annehver helg og det ser ut til å gå veldig bra foreløpig, i helgen skal han være der helt til mandag siden jeg skal til lege på mandagsmorgenen og jeg føler meg helt trygg på at han har det fint hos pappan:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå