Lykkeliten *På overtid* Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Hvis noen vil se. Er 22+5 i dag og magen har vokst masse den siste uken Nå ser jeg skikkelig gravid ut. Pluss at lillemor sparker som bare det Så deilig
anette&tutta mari :) Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 hei. ser ingen bilder på profilen din . .
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 Men i all verden.. hmm..
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 18. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2008 Nå har jeg fikset det
marien - FØDEKLAR! Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Jeg er 12 i dag og ganske lik mage!!!!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 det sto at du har termin 15 august? da er du jo 23+1 i dag...
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 det var en flott mage du hadde:) nå gleder jeg meg virkelig til ukene som kommer framover! er 17+0 idag så er ikke så lenge til jeg får en skikkelig mage håper jeg.
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Hopper over fra 1tri i dag. Er 12+1 og magen min er nesten like stor som din..hehe.... Men fikke bekreftet i går at det bare er 1.
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 18. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. april 2008 takk takk Har termin 18 august. Men har ikke fått byttet om på profilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå