Gå til innhold

Bleke tenner ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å bleke tennene mine før jeg blir gravid (anbefales ikke å gjøre dersom man er gravid)!

For 4 dager siden tok jeg ut hormonspiral, og har nå siste 2 dager hatt kraftig mens. Kan jeg gjøre det nå siden jeg har mens, eller kan det være en liten mulighet for at jeg kan bli gravid allikevel, selv om jeg har mens. Hadde sex for et par dager siden.

Da jeg tok ut spiralen sa legen at det lå masse fine egg i begge eggledere å ventet...

Eller bør jeg vente med hele tannblekingsprosjektet til jeg evnt har blitt gravid og født ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har blekesett hjemme som j kjøpte av tannlegen å jeg bleker de nå å gjorde det da jeg var gravid, spurte tannlegen pluss en i fam som er tannlege å de sa d ikke har noe å si for fosteret,da er nesespray 100ganger verre!!

hvem sa d var farlig?

Skrevet

jeg har blekesett hjemme som j kjøpte av tannlegen å jeg bleker de nå å gjorde det da jeg var gravid, spurte tannlegen pluss en i fam som er tannlege å de sa d ikke har noe å si for fosteret,da er nesespray 100ganger verre!!

hvem sa d var farlig?

Skrevet

Ringte et tannlegekontor å spurte. De sa at siden man ikke hadde gjort noen tester med tannbleking og gravide, ville de ikke anbefale å gjøre det.

Kanskje jeg skal sjekke med et par tannleger til ?

Hadde vært litt deilig å møtt våren og sommeren med hvite tenner :-)

Kan jeg spørre, funker sånn hjemmebleking bra eller ?

Skrevet

okei:) tror du kan d helt med ro å bare bleke dem! snuppa vår er helt frisk iallefall:) hehe

ja ikkesant,driver på å bleker nå fortida jeg nå som det snart er sommer:O)

jaa!d funker dødsbra:) fikk laget egne gommer til men bruker ikke de da tar bare bommull under leppa liksom å blekemiddelet rett på tennene..:) får ikke i meg noe av det heller så vil ikke tro d er farlig for barnet! reagerer jo bare på tennene så d går nok fint!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...