Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Jeg og sambo fikk ei jente for litt over 3 måneder siden. Sambo har en sønn på 6 år, som har blitt veldig opptatt av å ta på puppene mine, legge seg på gulvet og se opp når jeg har på skjørt osv. Slik er han ikke bare mot meg, men også mot tanten hans, som er samboers søster. I tillegg har han sett på hotell cæsar da jens august og vilde hadde sex, og sagt "det der så godt ut". (!!!) Dette tenker jeg fryktelig mye på, og er livredd for at han skal finne på å ta på jenta mi. Selv om hun er så lita at hun ikke forstår, synes jeg dette er meget upassende. Jeg klarer rett og slett ikke å dra fra henne dersom jeg vet at sambo og sønnen hans blir alene sammen med henne. Ikke fordi jeg tror sambo noen gang ville gjøre noe slikt, men fordi jeg mener at han legger for stort ansvar på guttungen sin. Er så redd han skal la ham være alene sammen med henne. Dette gjør helgene som sambo har sønnen sin, fryktelig tunge for meg. Er jeg hysterisk?? Er jo bare så redd for den lille jenta mi
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Noen som kan svare meg?? Er jeg for overbeskyttende? HI
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Må si at jeg skjønner bekymringen din. Husker jeg og guttevennene mine synes det var fryktelig spennede å se/ ta på hverandre (nakne) da vi var sån 5-6 år. Men vi var jo "enige" om det. Barn er barn og man skal ikke gi dem formye ansvar. Tviler på gutten kommer til å gjøre noe med jenta di, kan ikke se for meg at han synes det er så festlig med ei rumpe i bæsjebleie heller for å si det sån... Men man vet jo aldri, er jo derfor de voksne sakl passe på barna sine. Synes uansett du skal ta en prat med din kjære, slik jeg ser det er det totalt uaktseptabelt at en 6 åring tar på brystene dine (og tanten sine) og kikker under skjørtet. Når han er så stor skal han kunne forstå at dette er noe man ikke gjør. Om ikke dere tar tak i det, vil han oppfatte at det er OK og vil forsette med det, og i værste fall oppføre seg slik mot andre damer også...Se for deg da, dere er ute på McDonnalds eller noe og gutten grabber tak i puppene til en tilfeldig dame (hehe, ser for meg reaksjonen) Ellers går jeg ut fra at gutten går i b.hg el på skolen. Kunne jo ha snakket med dem der om hvordan de håndterer/ ville håndtert slik oppførsel. Uansett hvordan dere vil gjøre det er det viktig at dere har en felles front (som også inkl hans mor og annen familie) for å få slutt på dette. Enn så lenge hadde jeg iallefall holdt et ekstra øye med minstejenta...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 jeg har litt peiling på dette og jeg synes ikke at adferden til denne gutten er normalt for en 6 åring! Hadde heller ikke latt han få være alene med henne. Jeg blir litt bekymret for 6 åringen også jeg
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Hadde vært mye mer bekymret for far, onkler o.l om en seksåring plutselig ble så seksualfiksert. Dere bør, selvsagt, ta tak i oppførselen og finne ut hva den grunnes i.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Jeg synes folk her inne burde være mer forsiktig med å uttale seg om så viktige saker. Ingen vet hva som er "normalt" elle rikke, for vi har ikke møtt disse personene, bare lest det moren skriver. Mor: ta bekymringene dine alvorlig. Jeg ville ha pratet med helsesøster eller lege om dette. De har taushetsplikt, og ingen spm er for dumme...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Takker alle for svar Da skal jeg ta en prat med helsesøster neste kontroll. Synes heller ikke oppførselen han er helt normal... HI
Gjest Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Jeg syntes igrunn du skal følge magefølelsen din og stole på instinktet ditt. Om du ikke stoler på en litt i overkant sex-fiksert 6-åring, så ikke la han være alene med datteren din. Du er utstyrt med et beskyttelses-instinkt, og det er fullt lovlig å bruke det:)
sarahrara Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Signerer Athiriell Stol på magefølelsen din - den er et viktig verktøy ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #10 Skrevet 20. april 2008 En jeg kjenner voldtok søstra og søskenbarnet fra han var ca 10 år. Han er påvist pedofil nå - og søsken barnet tok selvmord. Jeg ville passet nøye på og ikke latt dem være alene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå