Gå til innhold

Ville dere brukt dagpappa?? (u/t)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, hvorfor ikke, men med de samme kriteriene som ved en dagmamma...

Skrevet

nei takk. Kan sikkert være mye bedre enn dagmamma men uansett synes jeg det er snålt.

Skrevet

Så absolutt. Ville så klart vurdert han på samme måte som ved en dagmamma!!

Skrevet

Klart det:0)

Skrevet

ja hvorfor ikke....hadde vurdert han på lik linje som en dagmamma.

Skrevet

Ja, hvorfor ikke?

Kusinen min var hos en dagpappa 4 dager i uken. Han var hjemmeværende med sin sønn. Fungerte veldig bra det :)

Skrevet

tja.. usikker

hadde helt sikkert brukt en som var homofil!

ville ellers ikke overlatt mine søte små til nebb jeg ikke kjenner, tenker altformye på overgrep og sånn jeg da..

Skrevet

så klart!! de kan være vel så gode som en dagmamma!

Skrevet

Kun hvis jeg var desperat og ikke fikk barnehageplass.. Men det samme gjelder for dagMAMMA, hadde ikke tenkt noe over at han var mann :)

Skrevet

Nei, ville ikke brukt dagmamma heller.

Skrevet

Ville vurdert det på lik linje med dagmamma.

Har en x som jobbet i barnehage, og ser ikke hva som skulle være forskjellen.

Skrevet

Har aldri brukt dagmamma, men ein eg kjenner som var heime med sin eigen son var dagpappa for min gut i eitt år. Glimrande.

Eg ville kun brukt dagmamma eller pappa som berre var det i ein periode medan dei passa eigne barn. Andre ville eg mistenkt for å ville ha ei behageleg inntekt utan å måtte reise seg frå sofaen.

Skrevet

Ja det hadde jeg om jeg hadde vært ute etter dagmamma. Men jeg er av den oppfatning av at barnehage er 'sikrere' så derfor ikke på det markedet.

Men ja til flere mannfolk som jobber med barn både som dagpappa, i barnehage og småskolen

Skrevet

Klart det, menn er like flinke å ta seg av barn som kvinner! Og en dagpappa er vel ikke dagpappa hvis ikke han liker barn, og er flink vel?

Skrevet

hva hvis denne dagpappaen ikke hadde egne barn men bare ville være dagpappa fordeom?

Skrevet

nei takk. Er det virkelig ingen andre som synes det er litt rart med en mann som vil passe andres barn?? Da måtte jeg i alle fall kjent denne mannen godt!!

Skrevet

Hadde jeg hatt behov for dagmamma/dagpappa hadde jeg valg den som jeg følte oppfylte mine kriterier best.

Fullstendig revnende likegyldig om det var en mann eller dame!

Skrevet

Ikke noe rarere enn en dame som vil passe andres barn egentlig. Og kvinner kan også gjøre overgrep, bare så det er sagt. Om noen tenker på slikt.

Skrevet

Nei. Hverken dagmamma eller dagpappa er velkomne for vårt vedkommende. Menn i bhg derimot er jeg veldig for!

Skrevet

Neppe. Ville ikke brukt dagmamma heller, med mindre det var noen jeg kjente ekstremt godt.

Men vi har en mannlig helgebarnevakt, som vi vel og merke kjenner ekstremt godt, og ingen problemer med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...