Gå til innhold

Skolebrød-baking med et snev av smerter og frustrasjon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi stod opp til morgen i dag,stod disse sjarmtrolla mine med de rådyrøynene og spurte: Mamma kan ikke du bake skolebrød i dag,som vi kan få da vi kommer fra barnehagen?! Det er sååå lenge siden vi har hatt!!! Og du er jo hjemme hele dagen allikevel,så du får jo tid til det??!

Vanskelig å få guttene til å skjønne at jeg tar skole via nettet for tida,så de tror nok at mamma ligger å drar seg på sofaen hele dagen og har ingenting å ta seg til,mens de må i b.hagen;)

Klarte jeg å si at jeg mye heller burde prioritert skolearb. mitt pga mye å gjøre der akkurat nå,NEI!

Guttene ble kjempeglade,og gleder seg nå til å komme hjem til skolebrød,hehe...

Da står jeg her på kjøkkenet da,med et bekken som er veldig lite samarbeidsvillig og et hode som holder på å eksplodere.

Men,hva gjør man ikke for barna sine:)!!

Og for meg selv er det god terapi for samvittigheten min,ettersom overskuddet ikke har vært på topp de siste mnd,hehe...

Så om frustrasjonen,over en kropp som ikke er helt med meg om dagen,kan ta litt overhånd til tider,er alt glemt da skolebrøda nytes av guttene i ettermiddag;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er derfor vi har bakern på hjørnet eller dagligvare butikker. Husmor priser deles dessverre ikke ut og utakk er verdens lønn. Mamma som studerer må respekteres på samme måte som at far jobber. Kvinn deg opp.

Skrevet

Hehe... Ja du kan så si!

Men som du ser ut fra reaksjonen til guttene mine,så er det ikke ofte mamma står på kjøkkenet å baker,for å si det sånn;) At de blir så glade for at mamma sier ja til å bake skolebrød,betyr at dette er ikke hverdagskost hos oss...

Så det er ene og alene for å rett opp litt på den dårlig samvittigheten min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...