FrøkenKnallkul Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Nå i disse bunadstiden: hvilken bunad liker dere best? Uavhengig av hvilken dere selv har og hvor dere kommer fra
nickoline og supermann Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 jeg liker selvfølgelig min BOLSØYBUNAD men telemarksbunaden er fin, samt romeriksbunaden.
Kjukka Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg synes at Telemarksbunaden er alldeles nydelig. Har selv Rogalandsbunad, men vurderer om jeg skal ha en til, og da en Telemarksbunad. Er fra Rogaland (Stavanger), men slekta kommer fra Telemark.
*Minnie Mus* Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Synes den Hardanger bunaden er fin jeg:-)
FrøkenKnallkul Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 Jeg synes også at telemarksbunaden er kjempefin! Men liker også nordlandsbunaden min veldig godt
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 En som er veldig lik min- jeg synes at Hardanger bunaden er den fineste. Med Rogalands bunad med blått liv på en god andre plass.
S.J.E.F.E.N Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Min vest-telemarkbunad er den fineste syns jeg!
* 5 om dagen * Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 jeg har telemarks bunad, (beltestakken,tror jeg den heter) og synes den er kjempefin...men ikke god å gå i.Hater det rett og slett, men håper det blir bedre nå som jeg får ny skjorte.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 kystdrakt blå rogalandsbunad
Gjest Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Synes den mamma har er den absolutt fineste, beltestakk fra Telemark i høstfarger (liker den ikke så godt når det er rosa i den), men min kommer på en god andreplass, har blå romeriksbunad med forgyllet sølv kjeeempe fin!
Mille** Skrevet 18. april 2008 #12 Skrevet 18. april 2008 Nordlandsbunaden, den blå! Er ei dame som holder på å sy en sånn til meg nå, gleder meg til å ta den på på 17. mai. Håper det ikke er så aller værst vær da... ;o)
petite fleur Skrevet 18. april 2008 #13 Skrevet 18. april 2008 Nordlandsbunaden har jo blitt kåret til Norges vakreste flere år på rad... Og den er absolutt kjempefin. Men jeg synes min egen bunad, Tromsbunaden, er minst like fin! ;-)
Fiona- Skrevet 18. april 2008 #14 Skrevet 18. april 2008 Synes min egen Målselvbunad er kjempe fin, men også Ofotbunaden er vakker! Se forøvrig mange fine bunader på: www.bunadmestern.no/Bunadsvalg.html
Gjest Skrevet 18. april 2008 #16 Skrevet 18. april 2008 Sunnmørsbunaden! Både den for kvinner og den for menn, knallfin! Mannen min har sunnmørsbunad, mens jeg har kystdrakt. Men skal ha sunnmørsbunad etterhvert jeg også
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 18. april 2008 #17 Skrevet 18. april 2008 Gudbransdalbunaden og nordlandsbunaden. Romeriksbunaden er heslig altså. Den skal jeg ikke kjøpe meg selv om jeg "bor" her nå.
prebs Skrevet 18. april 2008 #18 Skrevet 18. april 2008 Å, jeg synes Setesdalsbunaden er finest, den hvor skjørtet står rett ut, vet dere. Selv har jeg Rogalandsbunad med grønt brokadeliv :- )
Dronningen! Skrevet 18. april 2008 #20 Skrevet 18. april 2008 Aust- Agderbunaden er fin men min Follo-bunad er finest.... Men det er kun for at det ligger blod, svette og tårer i hvert eneste sting! (Skal aaaaldri sy bunad mer!)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 18. april 2008 #21 Skrevet 18. april 2008 Den LILLA beltestaken fra Telemark...takk og pris har jeg stor tilknytning til Telemark så hvis jeg skal ha en norsk bunad så blir det en slik en!:-)
Sjefsmegga Skrevet 18. april 2008 #22 Skrevet 18. april 2008 NOrlandsbunaden synes jeg er flott :-) Har ikke bunad selv, men Kystdrakt, den er også flott og kler meg godt føler jeg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå