Gå til innhold

Au... va til etterkontroll i dag...au!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og legen ville ta gu... buhu, hadde håpet å slippe men han ønsket å ta en slik celleprøve (kreftprøve)... og se om alt så ok ut etter sying og fødsel og det er jo ok... men det var den innvendige guen jeg hadde håpet å slippe... men det var vanlig praksis hos han å ta denne prøven,men jeg bestemte selvfølgelig selv.

Så tenkte det var kanskje greit å få gjort det!!

Men fy søren så vanvittig vondt det gjorde... (det er vondt ved åpning i arr vevet der jeg er blitt sydd ett par sting)

Auauauau, synes å huske at fødselen og hele situasjonen var mindre vond enn hele situasjonen her, med gruing og innvendige gu'en...auauau...

har prøvd å ha sex 3 ganger å... men har ikke klart å få den helt inn pga det har gjort vondt!

Det er gått 10 uker siden fødsel... noen andre som har hatt det slik men kunne ha sex snart???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg synes også det var vondt med etterkontroll og da sa legen at det var helt normalt.Og han sa også at vi burde ta det litt rolig med samleie i starten og ikke stresse med det.

Men etter 3 mnd syntes jeg fortsatt det gjorde vondt-lillemann er 11mnd nå-og da var jeg på kontroll på sykehuset.Hun som undersøkte meg der sa at det ikke skulle gjøre vondt på det tidspunktet og at det mest sannsynlig var muslkene dernede jeg opplevde som vonde ved samleie-ikke stingene!Etter det slappet jeg mer av og sexlivet ble som før igjen.

Nå hører det med til historien at min sønn ble forløst med sugekopp og jeg revnet veldig..Men alikevel kan det jo være det samme hos deg??

Bruk i hvert fall masse glidemiddel og ta dere god tid!!!

Skrevet

skatten her å ble forløst med sugekopp... men jeg fikk "kun"et lite rift fram og bak...

nei, vi får bare prøve forsiktig og handle inn mere glidemiddel:)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...