Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye er dere ute med de små?? Min lille sover ute, men når hun er våken holder vi oss mest inne. Hun liker ikke å være i vognen når hun er våken. Dere som har barn på ca 6-7 mnd. Har dere dem ute på terrassen for eksempel?? Det er så deilig vær, og trasig å være inne!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ei jente på 6mnd og vi er ute rett som det er. Sitter på terrassen, går litt rundt i hagen, til butikken etc. Hun elsker å se nye ting og blir grinete med en gang vi går inn i huset som jeg tror hun begynner å bli lei av... Hehe:)

Skrevet

lurer litt på det samme. poden er 5 mnd og hater vogna si;) bor på østlandet og det er deilig vær, men låser masse. har dere de ute av vogna, bare på fanget\armen? og hva har dere da evt på de... skikkelig uviten, men lurer nå jeg da;)

Skrevet

Jeg har også en jente på 5mnd som hater vogna si, vil verken sitte våken eller sove i den:( Så her sitter vi inne i det flotte været. Er skikkelig frustrerende! Jeg som hadde gledet meg til trilleturer:(

Skrevet

han sover ute ellers tar eg han i ringslynga viss han ikke vil vær i vogna nå han er våken evt legger han "feil" vei i vogna så han kan se:) pleier å være fornøyd da:)

Skrevet

Nå som det er vår bærer jeg masse i Meitai. Ikke så mye i vinter, men det gikk det også med masse ullklær på gutten. Men nå som det er vår er det kjempeartig for han å sitte på ryggen min mens jeg er ute og pusler i hagen eller går til butikken.

Bruker vogna også, og han får leke på terrassen litt hvis været er mildt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...