Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er usikker selv her. 7-8 grader. vognpose, dyne, skinn, ullgenser, fleecegenser, bomullslue, fleecelue....????? vanskelig på våren alltid!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bruker skinn, dyne, ullgenser, lue kanjse ullsokker, ellers vanlige under dette. da er janta vår akkurat passe varm:)

Skrevet

vi legger gutten i vognposen me et helseteppe neddi, har ikke igjen glidelåsen men legger et fleecepledd på toppen, på seg har han strømpebukse, body å en lett bjørnedress eller hva jeg skal kalle det..:) å lue på.. han er akkurat passe når jeg tar han opp.. tar på myggnettingen (å regntrekke over hvis det er kald vind..) blir veldig varmt om jeg tar på vogntrekket. har en simo kombi vogn.. har tatt ut baggen, da det ble veldig trangt neddi der.. han er 2 mnd gammel..

Skrevet

Ullfelle og dyne i vogna.

Bare bukse,body,genser og sokker på mini...og lue selvsagt..

Han er varmblodig av seg vel og merke...

Skrevet

Hadde på snekkerbukse i ull,ullsokker,og jakke (sånn hel strikka dress) og en lue. Det var alt. Ikke noe teppe i vogna eller sånt,bortsett fra helseteppet hun ligger på. Enda da var hun veldig varm og god da vi var tilbake.. (hadde også selvsagt på bomullsbody og joggebukse da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...