Gå til innhold

Tørr ikke teste jeg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sist mens 10-15 mars ca! Gått med ømme pupper i noen dager nå. Idag våknet jeg opp men kvalme og skikkelig ømme pupper. Men jeg tør liksom ikke håpe noe! For jeg pleier å få ømme pupper når TR nærmer seg.. Tørr ikke teste, for er så lei å bli skuffet av de negative testene etter to år:(

Bare ett lite syte innlegg fra meg idag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Har du veldig lange sykluser?? Jeg hadde nemlig mensen 24. mars, og har IKM i begynnelsen av neste uke..

For hvis du har rimelig regelmessige sykluser, og TR skulle vært her for en stund siden, så er det jo bare å hoppe i det..

Skjønner godt at det er skuffende å se de negative testene, men tenk deg gleden blir ekstra stor hvis den endelig er positiv da!!! :-)

Lykke til, jeg krysser fingrene for at testen er positiv!!! :-)

Skrevet

Håper på det beste for deg=)

Det må vær lov å syte....! Det er ikke bare bare å gå gjennom såå mange skuffelser vil jeg tro.

JEg er nå over i 2 pp og var superdeppa for det i går. Så da må jo du som har 24pp bak deg få lov til å skrike ut og rasle med sablene.

Lykke til.

Skrevet

Skulle egentlig hatt den denne uka igrunn. Men hrb estemt meg for å vente litt til evt før jeg tester..

Ja, den blir veldig stor om den viser positiv. Men etter 2år med prøving klarer jeg ikke glede meg på forskudd lenger..

Takk for det:)

Skrevet

Hvor lenger man må prøve jo mer skuffet og lei seg blir man!

Klem!

Skrevet

hei du må sjekke nettbyen din :)

er så spennede . ville tatt en test om jeg var deg:)

babystøv¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Skrevet

Hva skal jeg sjekke på nettby?

Skrevet

mulig jeg tar feil men jeg tror jeg har sendt deg en mail der....?

Skrevet

Nope:p Ikke som jeg får opp ihvertfall.. Hehe

Skrevet

hm.. så rart... tar jeg feil silje kanskje da?

Skrevet

Du tenker nok på hu andre Silje heller kansje? Dreamer som hu kaller seg her? Jeg kaller meg Sizza87 på nettby

Skrevet

nei da er d rett silje... så rart at dn ikke kom fram..

men d var eegentli ikke noe spesielt var bare en lykke til melding:)

Skrevet

Hehe! Okei:)

Jo takk for det da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...