winneboo Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 En person lovte meg å overføre penger tirsdag kveld, pengene har ennå ikke kommet. Jeg bestemte meg for å stenge mobilabonomentet jeg står ansvalig for som denne personen bruker hvis ikke pengene var inne innen idag. Men det tar vel ikke lenger tid å overføre penger enn 3 dager? Jeg er redd for å bli sittende med regninger jeg ikke greier å betale, så føler det er tryggest å stenge abonomentet nå med en gang.
* 5 om dagen * Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 nei, 3 dager tar det ikke,men fra den ene dagen til den andre, om du ikke har i samme bank, da går det direkte....ring banken,din eller den de skal komme i fra, det er i grunnen de som vet "gangen" i dette
winneboo Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 Vi har samme bank så skulle ikke tatt så lang tid. Han sa han skulle overføre på tirsdag. Blir stressa fordi regningen skulle være betalt igår, så jeg har valget mellom å bruke 2000 kr på regningen av mine egne penger eller gå å håpe på at han setter inn penger. Redd for at det aldri skjer.
Sivalur Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Jeg ville betalt de 2000 av egne penger slik at jeg var sikker på å unngå inkasso, og så stengt abonnementet.. men ville kanskje ventet til mandag, du skal jo få varsel på regningen før det blir inkasso og om du betaler på mandag skulle det fortsatt gå greit. Men har du fortsatt ikke sett pengene fra vedkommende til da så hadde jeg helt klart stengt abonnementet. Tenker at det er bedre å bruke 2000 av egne penger nå enn at det går til inkasso tilslutt, det vil uansett være deg de går på hvis det står i ditt navn, og du har antagelig ingen måter å tvinge han til å betale på...
winneboo Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 Ja jeg må uansett betale regningen. Føler at jeg burde stenge abonomentet nå fordi jeg kommer jo til å få en ny regning som han har ringt for om 1 mnd, som sikkert er like høy. Så vil helst få stoppet forbruket i mitt navn så fort som mulig. Har egentlig andre regninger jeg skulle betalt så kjipt å ikke få penger av han, for nå får jeg ikke betalt de andre regningene i tide. Off siste gang jeg går med på noe fri familie opplegg.
* 5 om dagen * Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 er nok lurest det ja...men betal, steng, så krev pengene tilbake...
Herlige barn har jeg fått Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Altså det er fullt mulig og ha fri familie og kun bare djuice controll om jeg ikke er helt på vidda! Med mindre det var min mann hadde jeg aldri tatt sjansen på at noen andre hadde disponibel ringetid og kunne ringe for flere tusen i verste fall der jeg sitter med regninga langt opp til ørene! Steng mobilen av nå!
winneboo Skrevet 18. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. april 2008 Det var min tidligere samboer så jeg trodde jo der og da at dette aldri ville bli et problem. Han får frist til kl 15 til å ringe meg, har jeg ikke hørt noe innen da så stenger jeg abonomentet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå