Stratos med 3 barn Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Han sover på 3. timen (uvanlig for han). Vært oppe å kjent på han og han er så varm, så varm... Men det er da bedre at han får sovet skikkelig ut enn at jeg vekker han for å gi han febernedsettende, eller hva? I dag morges var temp 39,9 og han fikk febernedsettende da, men vet ikke om den virket skikkelig :/. 20 mnd...
UnePune äntligen hemma! Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Kanskje du kan ta tempen hans under armen, bare får å være sikker? Og hvis han er veldig varm, så får du kanskje gitt han febernedsettende uten at han våkner? Evt. så sovner han vel igjen? Trur jeg ville gjort det om han var så varm på dagen. Her pleier det å være lite/ingen feber på morgenene og formiddagene, mens febern blir høy på kveldstid.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Han sovner nok igjen, bare gi han paracet. Jeg hadde en datter med feberkramper på mandag og det er IKKE gøy! Når feberen er så høy er det viktig at du får den ned. Og gi masse drikke når han våkner. Gjerne saft med sukker.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Bare løft på beina og dra bleia til side og gi paracet mens han ligger i senga. Går som oftes bra her uten at hun våkner..
Stratos med 3 barn Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 Huff, jeg løper å fikser! Takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå