Gjest Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 I går var det kjempefint vær og rimelig varmt ute her hos oss, lille hadde på seg strømpebukse, tykk bukse,body,genser og tykk ytterjakke med ett teppe over seg og han var mer enn varm nok. La merke til at mange som var ute hadde barna i voksipose fullt påkledd med ulltøy fra topp til tå. Er det bare meg som er rar når jeg synes dette var ganske drøy påkledning i forhold til været? Barna må jo bli ulidelig varme? Var såpass varmt at jeg gikk i t skjorte ute og likevel svettet av varmen altså.
Stratos med 3 barn Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Her er det skikkelig sur vind, så vi har ikke kledd mye av enda nei.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Det kan jeg skjønne, men her blåste det ikke og det var veldig varmt.
To tette + snart ei med flette Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Det er nok mange fler "overkledde" barn enn mosatt Er alltid sånn om våren, mange er redde for å kle av barna for mye for fort, og det er jo for så vidt riktig det Jeg har droppet ullundertøyet på de varmeste dagene nå, blir heller bomullsstilons og vanlige klær utenpå..også jakke, litt tynnere lue, tørkle i halsen og tynne votter.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Slik jeg tenker å, jeg har med ekstra tøy i vogna alltid men jeg passer nøye på å ikke ha på for mye, er livredd for overopphete lucas.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Mase(3,5år) gikk med dress i går, og jeg ville ta den av han - men han ville ha den på igjen =P Det blåste litt innimellom(ikke mye), men var ganske varmt når sola var framme.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 vi har pose og så har vi på klær under. ikke dress o.l men klær
Gjest Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 det er bra fløyelsgrøt, smør på flesk er ikke alltid det beste- da sikter jeg til voksipose+ fullt påkledd med ulltøy.. så helt utrolig varmt ut:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå