elandra Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Hva synes dere om Ronja? Jeg falt for det umiddelbart, men så var det noen som gjorde meg obs på at det var et bikkje navn... Kommer folk til å tenke på hunder når di hører om jenta mi?
elin og gutta;) Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 tenker mer på ronja røverdatter:) men hu er jo så søt! ronja er fint det:)
elandra Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 Ronja røverdatter ja, det tenkte jeg faktisk ikke på, men om folk forbinner dattera mi med hu så er det ingen krise Samboeren min vil hun skal hete Jenny, men er redd det kommer mange Jenny unger nå for tiden Heldigvis har jeg ikke termin før 12 sep. så vi har enda god tid
Gjest Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Veldig fint!! Kjør på! Dessuten ikke et jålete navn!! Bra!!
elandra Skrevet 18. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2008 Nei ikke sant... Synes heller ikke det er noe spesiellt jålete, og det tror jeg passer jenta mi helt tusen takk for svar, skal prøve å "jobbe" litt med sambo nå frem over!
**paradis;) Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Ronja er et nydelig navn!! Har tenkt litt på det selv, om jeg får jente da..
Mama B Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Helt nydelig kan ikke bruke det for bestevenninna mi har tinga på det i tilfelle hun får ei jente en dag..
elandra Skrevet 18. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2008 Ja, det er ikke så dumt å gjøre det kjipt å ha et "eget" navn og så blir det brukt av ei venninne Er den første i min lille gjeng som er gravid, så ingen navn som er brukt opp enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå