Tusta og lille Mathilde Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Jeg er alenemamma for ei nydelig lita jente på snart 2 år. Har et godt forhold til pappaen, men vi fungerer best som venner. Iallefall foreløpig, så får fremtiden vise:-). Jeg bor på Sørlandet, men ønsker å bli kjent med andre uansett bosted og sivilstatus. Kjekt å kunne veksle litt erfaringer med småtrollene! Ønsker dere alle god helg og håper på svar! :-)
Tusta og lille Mathilde Skrevet 18. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. april 2008 Er forresten 34 år selv;-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Hei og velkommen inn til oss! Vi er en gjeng som møtte hverandre i graviditeten, og hadde jevnlige treff i byen. Vi fant fort ut at det var supert å dele alle de dumme spørsmålene med noen :-) Hyggelig at det kommer flere hit til oss, det er fortsatt godt å ha hverandre, og spørsmålene har ikke blitt færre etter at de små kom til verden! Vi er fra oslo og omegn. Jeg er 31 år , gift og har ei datter på 13 mnd.Vi bor på Årvoll God Helg til deg også
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Heisann og velkommen inn hit til oss :-) er en kjempekoselig gjeng her inne :-) Selv er jeg opprinnelig fra Kristiansand men bor i Oslo. Er 32 år og har ei jente på 13mnd
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Hei hei, velkommen til oss :-) Det er greit å ha noen som man kan dele spørsmål og tanker med. Derfor er jo dette stedet genialt! Nå er mange av oss i jobb igjen og det blir litt mindre aktivitet her, men det er bare å kjøre på med innlegg så kanskje vi får ristet litt liv i siden igjen! Jeg er forresten 34, bor i Oslo med mann og vår lille datter på 14 mnd. God helg :-)
Bellen^2 Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Hei hei:) Bellen her, 33 år, gift og bor i Oslo. Jeg er mammaen til Sebastian på 15 mnd og er ute i fulltidsjobb+++ Savner permisjonstilværelsen noe voldsomt når været er som det har vært denne helgen! Håper du vil trives her inne sammen med oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå