Gå til innhold

Har lyst å bli kjent med andre mammaer over 30!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemamma for ei nydelig lita jente på snart 2 år. Har et godt forhold til pappaen, men vi fungerer best som venner. Iallefall foreløpig, så får fremtiden vise:-). Jeg bor på Sørlandet, men ønsker å bli kjent med andre uansett bosted og sivilstatus. Kjekt å kunne veksle litt erfaringer med småtrollene!

Ønsker dere alle god helg og håper på svar!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten 34 år selv;-)

Skrevet

Hei og velkommen inn til oss! Vi er en gjeng som møtte hverandre i graviditeten, og hadde jevnlige treff i byen. Vi fant fort ut at det var supert å dele alle de dumme spørsmålene med noen :-) Hyggelig at det kommer flere hit til oss, det er fortsatt godt å ha hverandre, og spørsmålene har ikke blitt færre etter at de små kom til verden!

Vi er fra oslo og omegn.

Jeg er 31 år , gift og har ei datter på 13 mnd.Vi bor på Årvoll

God Helg til deg også

Skrevet

Heisann og velkommen inn hit til oss :-)

er en kjempekoselig gjeng her inne :-)

Selv er jeg opprinnelig fra Kristiansand men bor i Oslo. Er 32 år og har ei jente på 13mnd

Skrevet

Hei hei, velkommen til oss :-)

Det er greit å ha noen som man kan dele spørsmål og tanker med. Derfor er jo dette stedet genialt! Nå er mange av oss i jobb igjen og det blir litt mindre aktivitet her, men det er bare å kjøre på med innlegg så kanskje vi får ristet litt liv i siden igjen!

Jeg er forresten 34, bor i Oslo med mann og vår lille datter på 14 mnd.

God helg :-)

Skrevet

Hei hei:)

Bellen her, 33 år, gift og bor i Oslo. Jeg er mammaen til Sebastian på 15 mnd og er ute i fulltidsjobb+++:) Savner permisjonstilværelsen noe voldsomt når været er som det har vært denne helgen!

Håper du vil trives her inne sammen med oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...