StineMor_2007_ Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 hu er 6 mnd og bruker sportsvogn, hu kan jo ikke sitte i pose no?? hu blir veldig fort varm, trenger hjelp jeg hehe..
Puncky med nr tre i magen Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Du kan legge ett sauskinn i bunn om du har, eller ei dyne. Bruk ullteppe over henne. Kortermet body (trøye) under tynn genser, samt strømpebukse under buksen ville jeg hatt på henne. Jakken behøver ikke være så varm, men den bør være vindtett. Ull på føttene gjerne og lue. Pass på at det ikke blåser igjennom klærne og at hun er varm på bena. Mest av alt - kjenn på henne.
Mamman til AM&JS Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Åååh gud så misunnelig jeg er..her vi bor..i kalde nord..."finnmark" er det fortsatt masse snø...og i dag er det delvis snøstorm og blåst..åååhh..jeg vil sørover..:!!!!
StineMor_2007_ Skrevet 18. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2008 huff misunner deg ikke hehe.. her er det reine sommeren.. å det er SOL i Bergen heheh... men da har jeg værtsfall fått vite hva jeg kan ha på hu:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå