Gå til innhold

Pms liknende smerter


Anbefalte innlegg

Gjest Tale30
Skrevet

Hei

 

Jeg har skrevet et innlegg tidligere, men har nå en litt annen problemstilling.

 

Jeg har tatt graviditetstest hos lege og har fått beskjed om at de ikke klarer å se om den er positiv eller negativ da jeg i så fall ble befruktet for to uker siden. Legen mente at den kunne være positiv, men jeg skal komme inn med en ny urinprøve med morgenurin på mandag.

 

Det jeg lurer på er om det er vanlig med pms liknende smerter tidlig i svangerskapet, og i så fall hvor lenge dette kan vare. Lurer på om jeg kommer til å få mensen snart eller om slike stikkinger er vanlig utover at egget fester seg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, da jeg ble gravid sist, føltes det som om mensen skulle komme når som helst i en ukes tid før IKM. Testet jo positivt da, og følelsen avtok litt etterhvert, men det stikker og strekker på en måte ganske lenge mener jeg å huske..i flere uker i alle fall. Husken er ikke helt på topp, hehe..

Gjest Tale30
Skrevet

Takk for svar :)

 

ja det er definitivt en merkelig følelse i magen, og jeg blir litt nervøs nå når jeg fikk det lille håpet av legen.

 

Jeg hadde første dag av siste menstruasjon 24.mars, og fikk 15. april noen blødninger som jeg trodde var menstruasjon men som liksom bare ble sånn lyserosa og det var så lite at det ikek var ordentlig menstruasjon. det var derfor jeg gikk til legen for jeg trodde jeg hadde en infeksjon.

 

Men så er jeg jo litt nervøs for at mensen kommer nå i helga da.. jaja

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen:) Jeg har hatt menssmerter i to-tre dager og tror ikm var i går eller forigårs. Det jeg lurer på er om disse murringene folk snakker om er som ordentlige menssmerter? Jeg har skikkelig vondt mange ganger om dagen. Jeg pleier kun å ha det et par timer før jeg får tr på besøk, så jeg lurer veldig på om jeg kan være gravid.... Håper noen fler med erfaring kan svare her??

 

Håper at du er gravid, Tale30!!! Blir spennende å se:)

Skrevet

Dette lover godt, Tale30!! Jeg tok en test nå, og den var svakt positiv:) Jeg må sjekke igjen i morgen, men det ser ut som det var symptomer, ja. Et lite jaaaaaaaaaaa! fra meg før jeg skal brøle ut når jeg har tatt en sterkere test......

Gjest Tale30
Skrevet

Jøss :) Gratulerer så mye. Den blir vel ikke svakt positiv uten grunn ? :D

 

Jeg er ganske spent, men må innrømme at jeg nå er mest nervøs for at det er noe annet galt. Hvis legen sier at testen på mandag er negativ så må jeg jo finne ut hvorfor jeg har vært så trøtt og kvalm og hatt slike menstruasjonssmerter den siste tiden. Det kan jo ikke bare være psykisk! Du får gi lyd når du vet mer :)

Skrevet

Hei igjen :)

 

Ville bare oppdatere at her har tanta også holdt seg unna fremdeles. Men jeg har også de der mensen-smertene for 3 dagen nå, men ingen mens...

Istad stakk det skikkelig ubehagelig til i lysken på høyre sida, og murringene er der hele tiden liksom.. Merkelig følelse, siden tanta ikke har kommet. Har ingen gravid-symptomer, så det minner ikke om de to andre gangene jeg har vært gravid heller.. hmmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...