Feit og freidig <3 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Sola skinner og fuglene kvitrer- men disse pengeproblemene sliter så innmari på oss. Henger som en svart sky på himmelen. Det verste er alle merkedager og sånn- I helgen hadde svigerinnen min tredveårslag, nå i helgen har nevøen vår bursdag, gubben hadde i forrige uke.... Og vi har ikke en krone å bruke i gaver... Jeg vaska rundt hele huset og gjorde koselig til gubben kom hjem fra skoletur- og så fikk han tegninger fra ungene, det er jo greit- men jeg aner ikke hva vi skal gjør m disse andre to..... Er så sliten og lei av dette... Dagens utblåsning, sorry!
Twins i magen <3 Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Kjenner meg igjen... vi er begge studenter og bor i storby hvor leieprisene er så høye at vi sitter igjen med veldig lite hver mnd. Og i går var jeg ute og kjøpte to bursdagsgaver som tilsammen kom på litt over 500 kr, et stort innhogg i vårt lille budsjett. Men jeg er så glad i å gi bort gaver jeg vet folk blir glad for, så greide ikke dy meg... Bare gleder meg til sommeren er over, og vi får jobbet masse sånn at vi får tjent opp litt til skoleåret starter igjen... men da kommer jo barnehagen i tillegg. Håper virkelig vi får innvilget moderasjon på økonomisk grunnlag!
Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Uff, skjønner hva du mener =( Vi følte at endelig hadde vi kommet oss greit opp økonomisk sett etter jul, hehe... Så hva skjer? -Min søster fyllte 18 år -Mamma hadde bursdag -Svigermor giftet seg -Stefar til sambo er 50 år -Morfar er 70 år -Turboen på bilen røk til helvete når vi skulle kjøre opp til bryllupet. Så da måtte vi ta båt, kostet oss 2400,- i billetter + at vi må ha ny turbo... (6-8000,-) -Skal skifte til sommerdekk.... Felgene våre er stjelt! =( (ca 4000,- i egenandel om forsikringen ordner seg) -Bikkja mi spiste opp "biteskinnen" min som jeg bruker om natten fordi jeg gnisser tenner... 3000,- gone Så tar vi i tilegg alle disse artige regningene, så syns jeg dette er VEL mye på bare 1 mnd! =( Men er vel ikke meningen at man skal ha noe xtra? hehe..
Twins i magen <3 Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Åh herregud... det var jo vanvittig! Ja, vi har en verkstedregning som venter på oss, som lyder på nette 14500,- Pluss litt til når EU-kontrollen er godkjent da de måtte skifte frontrute og diverse andre greier. Takker Gud for at pappa driver bilverksted hvor vi får rabatt, samt at vi kan betale regningene når vi har penger!!
meg & to små vampyrer Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Jeg kjenner meg igjen i den blakksituasjonen:( Er så lite gøy! *sukk* håper det går over snart for flere av oss.
Feit og freidig <3 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2008 Ja - får håper det går mot lysere tider... Datteren min spurte meg idag etter å ha vært m på butikken" Mamma er vi fattige?"...Ikke særlig gøy å si nei hele tiden...
Gjest Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Jeg er også jævelig blakk om dagen! Og det fordi arbeidsgiver og nav tuller sånn at jeg enda ikke har fått sykepenger (selvom jeg har vært sykemeldt i 2 mnd!!) Kjenner jeg blir gaaal snart! Og det vil hvertfall ta et par uker før de får ordnet det *blæh* Heldigvis er det ingen varig situasjon, men frustrerede fordet.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 signerer denne - jeg er også så forbanna blakk om dagen .... jeg har 12000 i mnd men det meste går til regninger, pluss at jeg fikk baksmell på skatten. Har studielån og betale på i tillegg osv ..... tror jeg har 200kr frem til 30april :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå