En snupp - og en knert i magen Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Jeg har våknet kvalm et par morgener den siste uken, og en times tid etter frokost er jeg kvalm igjen. Flere? Kan det ha en sammenheng med at livmoren har kommet nesten helt opp i ribbena? Jeg trodde man da evt. risikerte halsbrann eller sure oppstøt, ikke kvalm??
76mod -og-fødeklar Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 hei. jeg har vært mest uvel og kvalm på slutten i mine svangerskap. tror ikke det er noe unormalt....ingenting er vist det når vi er gravide:)
Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Hei! Jeg har vært plaget av kvalme hele svangerskapet egentlig. Var innlagt i tre uker i starten, fra uke 6-9 eller noe sånn. Kastet opp hver dag frem til kanskje uke 18, men den verste kvalmen ga seg ikke før rundt noen og tyve uker. Fortsatt har jeg det slik at jeg blir uvel og kvalm hvis det går mer enn ca et par timer etter jeg har spist, når jeg blir trøtt og sliten osv. Konstant ekkel smak i munnen. Jeg har ikke halsbrann. Jeg tror svangerskapshormonene rett og slett påvirker hvordan magesekken og tarmene fungerer. Er nå i uke 35. Kan ikke gi annet råd enn å spise ofte og hvile så mye som du trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå