Myra Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Skal reise til London for første gang. Vi har vanlig reiseforsikring, men er det noe annen man må tenke på. Sånn i forhold til NAV, dersom man skulle trenge legehjelp eller lignende i London?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Tror ikke NAV må in i bildet, men du kan jo ringe forsikringsselskapet og høre om reiseforsikringen også dekker legebesøk svangerskapsrelaterte plager? Jeg vet at en del avbestillingsforsikringer osv. ikke gjelder dersom man avbestiller på grunn av svangerskapsrelaterte ting, men rakk aldri å sjekke mer selv før vi reiste sist.
Berta_78 Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Det er uansett greit å bestille europeisk helsekort fra NAV. Det er gratis og kommer kjapt, og sikrer deg sidestilt behandling med landets borgere i alle EØS-land. Ellers skulle vanlig reiseforsikring være mer enn tilstrekkelig. God tur! Gøy med så lavt pund...
Myra Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 Takk skal dere ha. Har nå bestillt sånn helsekort. Og gleder meg veldig, er min fødselsdagsgave fra samboeren. Ble bestillt før jeg ble gravid, men blir nok en fin tur uansett. Er da i uke 12 og er i fin form. Fint med en sånn utskeielse før man blir for svær og tung.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Jeg var selv i London i uke 12 og det var helt fantastisk De har som regel mye finere mammatøy der også, så kjøp med deg litt hjem selv om du ikke har behov for det enda. Og skal dere shoppe babytøy så har de utrolig mye fint på GAP. D Misnunnelig nå altså! GOD TUR!
pifi med tre nurk Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 God tur! Var i London med sambo forrige helg og det var supert! Håper selvfølgelig dere får litt bedre vær enn oss.. men vis koste oss uansett! Fra 1. april må man ha med Europeisk helsetrygdkort til Storbritannia..men det ser jeg jo at du allerede har bestilt Jeg kjøpte masse fine mammaklær av et merke som heter RedHerrig eller noe sånt da jeg var der! Det er absolutt verdt å titte rundt, for her hjemme finner jeg ikke noe så fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå