MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 ...noen som har vært å sett på det showet dems? Skal dit ikveld jeg..digger humor'n dems:) Men er det sånn at de drar opp folk fra publikum og greier? Angst for sånt jeg...
Ulldott Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Knall morsomt show! IKKE sitt på først benk dersom du har angst for å bli dradd med... de får virkelig gjennomgå! (Du er trygg i resten av salen )
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg var på showet deres for to år siden! Herregud som jeg lo. Anbefaler ingen å gå dit når man er 6 mnd på vei og har drukket en halvliter brus i første akt! Blæra var helt sprengt i pausen og køen på do var jo som vanlig laaaaaang! Husker ikke at de dro opp noen, men regner vel med at de har et nytt show nå kanskje...
Gjest Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Det er knallbra! Min mann var på raske menn i desember, og han sier at det var helt utrolig bra!
Kvitrebekk Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Kjempebra show! Vanvittig gøy! Nå ble jeg misunnelig. Vil se det en gang til! :-) Du kan bare glede deg
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 18. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2008 Takk for svar jenter:) Ja, gleder meg...
Thunderstruck Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Ja!Og der var kjempebra:-D De tok ikke opp folk fra salen,men bare snakka til dem der jeg var(Trondheim) Kos dere masse!!!
titel05 Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Lei for å si det men det er det værste showet jeg noen gang har vært på. Bare tull og null innhold!!! Lo ikke en gang. Mannen min og svogeren min gikk etter første akt.
Gjest Mayflower Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 hæ?! syns du ingenting var morsomt? syns det var morsomt jeg da
titel05 Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 Jeg bare syns ikke det var noe morsomt. Jeg kjente meg ikke igjen i noe av det de sa. De bare hoppet opp og ned og sprellet med ben og armer. Nå er det et par år siden så det kan jo være at det er bedre nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå