balsam Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 jeg er mest stolt av å ha klart å komme meg opp fra veldig selvdestruktiv tenåring til en GOD mamma for ei fantastisk herlig jente og snart en liten gutt!!!!=)
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 -komme meg ut av et voldelig forhold -fullført utdannelsen som depressiv i et voldelig forhold -slutta med rus -fått et veldig fint liv med en mann jeg elsker og verdens nydeligste datter
petite fleur Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 - Fullført lærerutdanning med gode resultater - sønnen min, samboeren min og huset vårt (kanskje feil å si at jeg har "oppnådd" det, men er fryktelig glad for at jeg er der)
Gjest Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 - To fine gutter og en flott samboer selvf. - Gjennomført rekruttskole som 18 åring, uten at jeg kjente noen andre som skulle det. - Kommet gjennom nåløyet ved befalsskoleopptak. - Gjennomført og bestått befalsskolen med godt resultat.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Å ha klart å komme meg gjennom en veldig tung periode med angst og deretter født 3 flotte barn og snart er ferdig med 5 års høyere utdanning, det føles utrolig bra! :-)
Gjest Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Å ha kommet igjennom en tung barndom for så å bli en god mamma for sønnen min på tross av alt jeg har opplevd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå